مهاجرت هنرمندان به کانادا به منظور استخدام در شرکت‌های تولید فیلم و برنامه‌های تلویزیونی امکان‌پذیر شده و این شرکت‌ها در صورت نیاز و کسب مجوزهای لازم می‌توانند نیروی کار خارجی برای تولید استخدام کنند. استخدام نیروی خارجی در این زمینه از طریق مجوز TV and Film Production Work Permit Category انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند از این طریق، اقامت موقت کانادا را اخذ کنند. دولت کانادا با ایجاد طرح‌های متنوع مهاجرتی قصد دارد نیروی کار مورد نیاز این کشور را در تمام بخش‌ها از جمله صنایع سینمایی، جذب کند. در صورتی که به دنبال اخذ اقامت کشور کانادا هستید و می‌توانید از طریق این برنامه، ورک پرمیت کانادا را دریافت کنید؛ کافی است فرم ارزیابی را تکمیل کرده تا اطلاعات بیش‌تری در این زمینه کسب کنید.

مهاجرت هنرمندان به کانادا و استخدام در صنایع فیلم‌سازی

مهاجرت هنرمندان به کانادا و استخدام در شرکت‌های تولید فیلم از طریق TV and Film Production Work Permit Category و تحت برنامه مهاجرت کاری به کانادا انجام می‌شود و معاف از دریافت LMIA است. این امکان، فرآیند اخذ مجوز کار را راحت‌تر و سریع‌تر نموده و هنرمندان، فیلم‌سازان، فیلم‌برداران و ... می‌توانند با دریافت یک پیشنهاد شغلی معتبر و برخورداری از شرایط لازم، اقامت موقت کانادا را دریافت کنند. لازم به ذکر است که کارفرمایان و شرکت‌های تولید کننده متقاضی استفاده از این برنامه مهاجرتی می‌بایست مستنداتی را تحت نامه Letter of Support from the Production ارائه دهند. این مستندات شامل موارد زیر است:

  • نام و اطلاعات مربوط به پروژه در دست تولید
  • نام استان‌ها و مناطق تولید پروژه و تاریخ شروع و پایان
  • نام متقاضی جهت دریافت مجوز کار برای تولید پروژه
  • بیانیه‌ای که نشان دهد حضور و استخدام فرد مورد نظر، برای تولید پروژه ضروری است
  • جزئیات برنامه مالی و سوددهی پروژه برای اقتصاد کشور کانادا

البته لازم به ذکر است که برای استفاده از این برنامه جهت مهاجرت هنرمندان به کانادا، جزئیات مختلفی وجود دارد و ممکن است امکان استفاده از آن را محدود کند؛ زیرا دسته‌بندی مشاغل سینمایی و تلویزیونی جهت مهاجرت هنرمندان به کانادا بسیار متنوع است و در برخی از موارد تحت عنوان برنامه بازدید تجاری (Business visitor) قرار می‌گیرد.

ایران کانادا، مشاور و راهنمای شما در انتخاب بهترین مسیر مهاجرتی

در صورتی که قصد مهاجرت به کانادا را دارید، می‌توانید با استفاده از خدمات مشاوره ایران کانادا مناسب‌ترین مسیر مهاجرتی را پیدا کنید. مشاوران ما در ابتدا، علایق و شرایط شما را به دقت بررسی نموده و براساس آن‌ها، مناسب‌ترین مسیر را به شما معرفی می‌نمایند. به علاوه تیم اجرایی ایران کانادا نیز از آغاز فرآیند مهاجرت در کنار شما خواهند بود و خدمات ویژه‌ای را به شما ارائه خواهند کرد. کافی است فرم ارزیابی را تکمیل نموده و از همین حالا، فرآیند مهاجرت خود را آغاز کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.