عنوان خبر

ایجاد یک مسیر جدید برای اخذ اقامت دائم کانادا از سال 2024

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه سرمایه‌گذاری استان کبک (QIIP) از اول ژانویه 2024 دوباره بازگشایی خواهد شد.

از اول ژانویه سال 2024، یکی از مسیرهای مهم اخذ اقامت دائم کانادا دوباره بازگشایی خواهد شد و آماده استقبال از متقاضیان است. برنامه سرمایه‌گذاری استان کبک یا Quebec’s Immigrant Investor Program که مدتی لغو شده بود؛ قرار است از ابتدای سال 2024 دوباره بازگشایی شود. این برنامه مهم، با مجموعه‌ای از الزامات جدید، چشم‌اندازهای هیجان انگیزی به کسانی که می‌خواهند در استان کبک اقامت کنند را نوید می‌دهد. در ماه مارس 2023، وزیر مهاجرت استان کبک، Christine Fréchette، خبر بسته شدن موقت برنامه QIIP را اعلام کرد و عنوان نمود که این برنامه پس از انجام یک سری تغییرات دوباره بازگشایی خواهد شد. این تغییرات با هدف افزایش یکپارچگی اجتماعی و اقتصادی و هم‌چنین ثبات سرمایه‌گذاری در استان کبک انجام شده است. برای آشنایی با الزامات جدید این برنامه، ادامه خبر را مطالعه نمایید. هم‌چنین اگر مایلید درباره انواع روش‌های اخذ اقامت دائم کانادا، اطلاعات بیش‌تری کسب نمایید؛ فرم ارزیابی را تکمیل نموده تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

الزامات جدید برنامه QIIP جهت اخذ اقامت دائم کانادا در سال 2024

برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه سرمایه‌گذاری استان کبک (QIIP) الزامات جدیدی اعلام شده که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • تسلط به زبان فرانسه مهم‌ترین الزام دور جدید بازگشایی این برنامه است و برخورداری از مدرک مهارت سطح 7 زبان فرانسه الزامی است.
  • داشتن مجوز کار از اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC)
  • داشتن حداقل مدرک تحصیلی متوسطه
  • متقاضی و اعضای همراه می‌بایست حداقل 6 ماه پس از دریافت مجوز کار، در استان کبک اقامت داشته باشند.
  • سرمایه‌گذاری قابل بازگشت 1 میلیون دلاری به مدت 5 سال
  • پرداخت مبلغ 200 هزار دلار کانادا (غیر قابل بازگشت) طی 120 روز پس از دریافت نتیجه درخواست

برنامه سطوح مهاجرت استان کبک و اعطای اقامت دائم کانادا

داده‌های اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) نشان می‌دهد که استان کبک در سال 2023، به 68.705 متقاضی، اقامت دائم کانادا را اعطا نموده و هم‌چنین 89.765 نفر نیز به عنوان نیروی کار خارجی، اقامت موقت کانادا را دریافت کرده‌اند. در برنامه‌ریزی‌های جدید دولت استانی کبک، پذیرش 49.500 الی 52.500 مقیم دائم کانادا در سال 2024 پیش‌بینی شده است. در برنامه‌ریزی‌های جدید استان کبک، ترویج زبان فرانسوی از طریق مهاجرت فرانسوی زبانان به این استان مورد توجه قرار گرفته است.  از جمله اقداماتی که در همین مورد انجام گرفته می‌توان به تمدید و تسهیل برنامه Francophone Mobility و افزایش هزینه تحصیل در کبک برای دانشجویان بین‌المللی انگلیسی زبان اشاره کرد. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیش‌تر در زمینه برنامه سرمایه‌گذاری استان کبک هستید؛ می‌توانید از مشاوره‌های رایگان تیم ایران کانادا بهره‌مند شوید. کافی است فرم ارزیابی را تکمیل نموده تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نمایند.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...