عنوان خبر

اقامت دائم کانادا با گواهی فار‌غ‌التحصیلی یک ساله از طریق برنامه مهاجرت استانی انتاریو

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه مهاجرت استانی انتاریو (OINP) از تاریخ 1 ژانویه سال 2024 برای فارغ‌التحصیلان دوره‌های 1 ساله، تسهیل شده است.

این آپدیت مرتبط با پیشنهاد شغلی (Job Offer) است و از این پس، دانشجویان بیش‌تری می‌توانند برای تبدیل شدن به مقیم دائم اقدام نمایند. تا قبل از تاریخ 1 ژانویه 2024، جریان دانشجویان بین‌المللی (International Student stream) تنها به متقاضیانی اجازه می‌داد برای اقامت دائم اقدام کنند که در دوره‌های یک ساله و نیازمند تحصیلات تکمیلی و موسسه‌های واجد شرایط فارغ‌التحصیل شده باشند. اما اکنون این شرایط بهتر شده و تعداد بیش‌تری از متقاضیان می‌توانند برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق برنامه مهاجرت استانی انتاریو اقدام کنند. اگر به عنوان دانشجو در استان انتاریوی کانادا حضور دارید و قصد دارید اقامت دائم این کشور را دریافت کنید؛ فرم ارزیابی را تکمیل نموده و از مشاوره‌های رایگان تیم ایران کانادا بهره‌مند شوید.

آپدیت‌های جدید برنامه مهاجرت استانی انتاریو درباره گواهی فارغ‌التحصیلی یک ساله

آپدیت جدید برنامه مهاجرت استانی انتاریو به تمام فارغ‌التحصیلان دوره‌های یک ساله تمام کالج‌های این استان اجازه می‌دهد تا برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنند. بر این اساس، شرط پذیرش در دوره‌های تکمیلی از این مسیر مهاجرتی حذف شده و در نتیجه، تعداد افراد واجد شرایط این برنامه به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

 

قبل از ژانویه 2024

بعد از ژانویه 2024

دانشجویانی که گواهی یک ساله خود را از کالج‌های انتاریو دریافت نموده و دوره آن‌ها نیازمند تحصیلات تکمیلی است

دانشجویانی که گواهی یک ساله خود را از کالج‌های انتاریو دریافت نموده‌اند.

اکثر گواهی‌های فارغ‌التحصیلی یک ساله واجد شرایط نیستند

اکثر برنامه‌های تحصیلی یک ساله انتاریو واجد شرایط هستند

 

این آپدیت به متقاضیان زیادی کمک می‌کند تا راحت‌تر از گذشته برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنند و هم‌چنین به دولت استان انتاریو نیز کمک می‌کند تا نیروی کار مورد نیاز خود را برای اهداف اقتصادی تامین نمایند. تیم ایران کانادا خدمات مرتبط با برنامه مهاجرت استانی (PNP) و اخذ مجوز تحصیل در کانادا را با بالاترین استانداردها به هم‌وطنان عزیز ارائه می‌نماید. در صورتی که علاقه‌مندید شرایط خود را با توجه به این آپدیت مورد سنجش قرار دهید؛ کافی است فرم ارزیابی را تکمیل نموده تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نمایند.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...