گواهی‌نامه RED SEAL کانادا یا تاییدیه مهر قرمز نشان‌دهنده دانش و مهارت‌های متقاضی برای فعالیت تجاری در حرفه خود است. آزمون‌ها و دوره‌های مربوط به این گواهی‌نامه داخل کشور کانادا برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که تاییدیه مهر قرمز برای مشاغل فنی و تجاری کاربرد دارد. متقاضیانی که از طریق مهاجرت کاری به کشور کانادا آمده‌اند و قصد دارند در مشاغل فنی و حرفه‌ای فعالیت کنند؛ معمولا دوره‌های RED SEAL را پشت سر می‌گذارند. شرکت در این دوره‌ها مزایای بسیاری را برای متقاضیان به همراه دارد؛ از جمله آشنایی با استانداردهای کاری در کشور کانادا، شبکه سازی با افراد فعال در حرفه مورد نظر و ... . اگر قصد دارید از طریق روش‌های کاری به کشور کانادا مهاجرت کنید؛ فرم ارزیابی را تکمیل نموده و از تیم ایران کانادا مشاوره رایگان بگیرید.

مزایای اخذ گواهی‌نامه RED SEAL کانادا

نکته مهم این‌که اخذ گواهی‌نامه RED SEAL کانادا الزامی نیست و در صورتی که متقاضی، مجوزهای لازم برای کار کردن در کانادا را داشته باشد؛ بدون اخذ این گواهی‌نامه نیز می‌تواند مشغول به کار شود. البته ناگفته نماند که کارفرماهای کانادایی می‌توانند دریافت تاییدیه مهر قرمز را به عنوان یکی از الزامات استخدام نیروی مورد نیاز خود تعیین کنند. اما به صورت کلی، دریافت این گواهی‌نامه مزایایی را برای متقاضی به همراه خواهد داشت که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • در صورت شکایت مشتری، فرد دارای گواهی‌نامه RED SEAL کانادا بهتر می‌تواند نسبت به بالا بودن مهارت و دانش خود دفاع کند.
  • آشنایی با استانداردهای کاری کشور کانادا و بی‌نیازی از کارآموزی و دریافت حقوق پایین.
  • دارای اعتبار رسمی در تمام استان‌ها و مناطق کانادا.
  • احتمال بالای استخدام توسط کارفرماهای کانادایی.
  • احتمال دریافت حقوق بیش‌تر نسبت به دیگر افراد.

مهاجرت کاری به کانادا با استفاده از خدمات تیم ایران کانادا

تیم مهاجرتی ایران کانادا با بهره‌گیری از کارشناسان رسمی، تجربه بالایی در زمینه مهاجرت کاری به کانادا دارد. مشاوران ما بهترین مسیر مهاجرتی را با توجه به شرایط، تجربه کاری و علایق شما معرفی نموده و از لحظه تصمیم‌گیری در کنار شما خواهند بود. برای شروع همکاری، فرم ارزیابی را تکمیل کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.