اخذ پذیرش از دانشگاه‌های هر کشور دارای شرایط و قوانین خاصی هست و این مسئله درباره هر دانشگاه نیز صدق می‌کنه. تیم ایران کانادا با استفاده از شیوه ژئومارکتینگ، اطلاعات، موقعیت مکانی و شرایط عمومی و تخصصی هر دانشگاه رو جمع‌آوری و با توجه به شرایط شما، مناسب‌ترین دانشگاه، مقطع و رشته رو بهتون معرفی می‌کنه. شما می‌تونید از مشاوره‌های رایگان تیم ایران کانادا استفاده کرده درباره دانشگاه‌های اروپا اطلاعات ارزشمندی کسب کنید؛ کافیه فرم ارزیابی رو تکمیل کنید تا در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار کنیم.

گرفتن پذیرش از دانشگاه‌های آلمان، اتریش، لهستان و مجارستان

تیم مشاوران ما، علاوه بر مشاوره در زمینه انتخاب دوره و دانشگاه، در تکمیل مدارک مورد نیاز، انجام مکاتبات دانشگاهی و گرفتن پذیرش از دانشگاه مد نظر پشتیبان‌‌تون هستن. شما می‌تونید برای کسب اطلاعات بیش‌تر در این زمینه، فرم ارزیابی ایران کانادا رو تکمیل کنید.

رعایت صداقت و تعهد به مشتری، مهم‌ترین اولویت تیم ایران کانادا در ارائه خدمات به شماست.

شرکت ایران کانادا از آغاز فرآیند مهاجرت تا اخذ ویزای تحصیلی در کنار شماست

شرکت ایران کانادا پس از امضای قرارداد با شما، تمام خدمات مربوط به پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی رو به شما ارائه می‌کنه؛ خدماتی مثل:

  • گرفتن پذیرش از تمام دانشگاه‌ها، مدارس و کالج در مقاطع مختلف، حتی دکترا
  • نگارش مدارک دانشگاهی نظیر CV، SOP، Financial Cover Letter و ...
  • مشاوره تهیه و تکمیل مدارک جهت ارائه به سفارت
  • چیدمان مدارک براساس به روز ترین استانداردها و قوانین
  • اخذ ویزای تحصیلی
  • و ...

شما می‌تونید با تکمیل فرم ارزیابی، پروسه مهاجرت خودتون رو آغاز کنید.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...