اجاره خانه یکی از دغدغه‌های اصلی برای زندگی در کانادا است و شهرهای مختلف کانادا دارای مبالغ متفاوتی برای اجاره خانه یا آپارتمان هستند. وب‌سایت معتبر rentals.ca در گزارش اجاره ماه نوامبر سال 2023، میانگین اجاره بها در 35 شهر مختلف کانادا را بررسی نموده و براساس آن، گران‌ترین و ارزان‌ترین شهرهای کانادا را معرفی نموده است. این گزارش نشان می‌دهد که اجاره بها در کشور کانادا طی 6 ماه گذشته، 175 دلار افزایش یافته است و میانگین آن در ماه اکتبر به 2178 دلار (سراسر کانادا) رسیده است. در ادامه مقاله، گران‌ترین و ارزان‌ترین شهرهای کانادا معرفی خواهند شد تا متقاضیان مهاجرت به این کشور بتوانند، تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند. اگر قصد مهاجرت و زندگی در کانادا را دارید و نمی‌دانید از کدام مسیر اقدام کنید؛ فرم ارزیابی را تکمیل کنید تا مشاوران تیم ایران کانادا، با شما ارتباط برقرار نمایند.

گران‌ترین شهرها برای زندگی در کانادا

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت rentals.ca گران‌ترین شهرها برای زندگی در کانادا عبارتند از:

گران‌ترین شهرهای کانادا برای اجاره مسکن

شهر

آپارتمان یک‌خوابه

آپارتمان دو خوابه

ونکوور (بریتیش کلمبیا)

2.872 دلار

3.777 دلار

برنابی (بریتیش کلمبیا)

2.647 دلار

3.341 دلار

تورنتو (انتاریو)

2.607 دلار

3.424 دلار

اوک‌ویل (انتاریو)

2.524 دلار

3.337 دلار

میسیساگا (انتاریو)

2.352 دلار

2.851 دلار

 

براساس این گزارش، از میان 25 شهر گران‌قیمت کانادا برای اجاره مسکن، 14 شهر در استان انتاریو و 9 شهر در استان بریتیش کلمبیا قرار گرفته‌اند. البته لازم به ذکر است که استان بریتیش کلمبیا، بالاترین میانگین درخواست اجاره آپارتمان را داشته ولی با این حال، طی 2 ماه گذشته، با کاهش نرخ اجاره مواجه بوده است. هم‌چنین استان انتاریو با 4.6 درصد، افزایش اجاره بها، کندترین رشد سالانه اجاره آپارتمان را به خود اختصاص داده است.

ارزان‌ترین شهرها برای زندگی در کانادا

براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت rentals.ca ارزان‌ترین شهرها برای زندگی در کانادا عبارتند از:

ارزان‌ترین شهرهای کانادا برای اجاره مسکن

شهر

آپارتمان یک‌خوابه

آپارتمان دو خوابه

ساسکاتون (ساسکاچوان)

1.109 دلار

1.340 دلار

رجینا (ساسکاچوان)

1.191 دلار

1.405 دلار

فورت مک‌کوری (آلبرتا)

1.226 دلار

1.478 دلار

رد دیر (آلبرتا)

1.249 دلار

1.464 دلار

وینیپگ (منیتوبا)

1.282 دلار

1.692 دلار

 

استان ساسکاچوان با 5.5 درصد افزایش اجاره بها و استان منیتوبا با 7.6 درصد افزایش اجاره بها، سریع‌ترین رشد را تجربه کرده‌اند.

ایران کانادا؛ همراه و پشتیبان شما در مسیر اخذ اقامت و زندگی در کانادا

تیم ایران کانادا با بهره‌گیری از یک تیم متخصص و با تجربه، انواع خدمات مهاجرتی را با بالاترین استانداردها به هم‌وطنان عزیز ارائه می‌نماید. مشاوران ایران کانادا، شرایط شما را به دقت مورد بررسی قرار داده و سپس مناسب‌ترین پیشنهادها را ارائه می‌کنند. هم‌چنین از لحظه تصمیم‌گیری تا پس از ورود به کانادا نیز در کنار شما خواهند بود. برای شروع همکاری، فرم ارزیابی را تکمیل نموده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با شما ارتباط برقرار کنیم.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.