با اخذ ویزای توریستی کانادا می‌تونید به این کشور زیبا سفر کنید و تجربه زندگی در این کشور رو از نزدیک لمس کنید. یکی از مزایای این ویزا اینه که می‌تونید با ورود به خاک کانادا و پس از گذروندن مراحل قانون، ویزای خودتون رو به ویزای کاری یا تحصیلی تبدیل کنید. البته لازم به ذکره که برای استفاده از این فرصت، می‌بایست شرایط مورد نیاز رو داشته باشید. شما می‌تونید برای دریافت مشاوره‌های رایگان و اقدام برای اخذ ویزای توریستی کانادا، فرم ارزیابی رو تکمیل کنید.

انواع ویزای توریستی کانادا

با دریافت ویزای سینگل، تنها یک بار اجازه ورود به کشور کانادا رو دارید و در صورت خروج از این کشور، برای ورود دوباره می‌بایست مجددا برای دریافت ویزا اقدام کنید. مدت زمان اجازه حضور در کانادا با استفاده از ویزای سینگل، 6 ماه هست.

ویزای مولتی کانادا یکی از انواع ویزای توریستی با قابلیت چند بار ورود هست. با استفاده از این ویزا می‌شه به مدت 5 سال تا 10 سال (یا تا یک ماه پیش از انقضای پاسپورت) اجازه اقامت کانادا رو اخذ کرد. افرادی که این ویزا رو دریافت می‌کنن، می‌تونن بسته به میزان اعتبار، به صورت نامحدود وارد کانادا بشن و هر بار به مدت 6 ماه در این کشور اقامت کنن.

سوپر ویزای کانادا مختص استفاده والدین، پدربزرگ و مادربزرگ شهروندان و مقیمان دائم کاناداست. این ویزا 10 سال اعتبار داره و مثل ویزای مولتی، دارنده این ویزا هم می‌تونه به صورت نامحدود وارد خاک کانادا بشه. نکته مهم این‌که دارنده سوپر ویزا می‌تونه با هر بار ورود، به مدت 5 سال در کانادا زندگی کنه.

شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی کانادا

پاسپورت معتبر، ترجمه شناسنامه، ترجمه سند ازدواج در صورت متاهل بودن، ترجمه مدارک تحصیلی، ترجمه کارت پایان خدمت (مختص آقایان).

ارائه سوابق سفر از طریق مهرهای درج شده در پاسپورت، نامه هدف از سفر همراه با توضیحات دقیق.

مبلغ تمکن مالی مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی کانادا مبلغ ثابتی نداره و با توجه به مدت اقامت و محل اقامت تعیین می‌شه.؛ ارائه گردش حساب 6 ماه آخر.

مدارک مربوط به رزرو هتل یا محل اقامت خانواده یا دوستان، بلیط‌های رفت و برگشت هواپیما.

نامه شغلی، قرارداد کاری، حکم بازنشستگی، فیش‌های حقوقی 6 ماه آخر، سوابق بیمه و مدارک مربوط به مرخصی کاری، ارائه مدارک مربوط به داشتن شرکت و بیزینس در کشور مبداء (در صورت وجود)، سند املاک شخصی.

مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا

تمدید پاسپورت و ترجمه رسمی مدارک عمومی و مالی 

آماده کردن اسناد و مدارک مربوط به تمکن مالی

تکمیل فرم‌های مربوط به درخواست ویزای توریستی

رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما

تکمیل فرم‌های مربوطه در وب‌سایت اداره مهاجرت کانادا

پرداخت هزینه ویزا و انگشت‌نگاری

دریافت وقت بیومتریک از سفارت کانادا در کشورهای همسایه و انجام انگشت‌نگاری

پیکاپ ویزای کانادا پس از گرفتن تاییدیه

هزینه‌های درخواست و دریافت ویزای توریستی کانادا

تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای کاری
یکی از مزایای ویزای توریستی کانادا، امکان تبدیل آن یه ویزای کاری هست و برای استفاده از این فرصت، می‌بایست برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. شما می‌تونید برای افزایش شانس موفقیت‌‌تون و استفاده از این مسیر مهاجرتی، از مشاوران متخصص تیم ایران کانادا کمک بگیرید. واسه شروع می‌توانید فرم ارزیابی رو تکمیل کنید و از مشاوره‌های رایگان بهره‌مند بشید.
تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای تحصیلی
علاوه بر ویزای کاری، تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای تحصیلی نیز امکان‌پذیره، که برای استفاده، می‌بایست از شرایط و مدارک لازم برخوردار باشید. شما می‌تونید با استفاده از خدمات تیم متخصص و با تجربه ایران کانادا، شرایط خودتون رو به دقت بررسی کنید و سپس برای استفاده از این مسیر مهاجرتی اقدام کنید. کافیه فرم ارزیابی رو تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دریافت ویزای توریستی کانادا برای اعضای خانواده

مدت زمان جواب‌دهی اداره مهاجرت کانادا به ویزای توریستی کانادا

مدت زمان جواب‌دهی اداره مهاجرت کانادا پس از انجام فرآیند بیومتریک به 2 بخش تقسیم می‌شه

مدت زمان جواب‌دهی به درخواست‌های کاغذی، 24 روز و مدت زمان جواب‌دهی به درخواست‌های آنلاین، 16 روز

در حال حاضر نرخ موفقیت برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا بین 30 الی 50 درصد هست که بستگی به کشور مبداء تفاوت‌های جزئی داره. اقدام برای اخذ ویزای توریستی کانادا پیچیدگی‌ها و موانع زیادی داره؛ به همین علت لازمه که از یه وکیل مهاجرتی متخصص و با تجربه استفاده کنید. تیم ایران کانادا می‌تونه در این زمینه خدمات مهم و ارزشمندی رو به شما ارائه کنه و شانس اخذ موفقیت‌آمیز ویزای توریستی کانادا رو واسه‌تون افزایش بده. اگه قصد دارید از این مسیر مهاجرتی استفاده کنید؛ کافیه فرم ارزیابی رو تکمیل کنید.

خدمات شرکت ایران کانادا در زمینه اخذ ویزای توریستی کانادا

شرکت ایران کانادا با برخورداری از یه تیم متخصص، خدمات منحصر به فردی رو در زمینه ویزای توریستی ارائه می‌کنه. خدمات ما شامل:

- تمام خدمات مربوط به اخذ ویزای توریستی خارج از خاک کانادا

- تمدید ویزای توریستی داخل خاک کانادا

- تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری

- تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی

- اخذ ویزای توریستی برای اعضای خانواده

- مشاوره در زمینه اخذ، تمدید و تبدیل ویزای توریستی

با تکمیل فرم ارزیابی، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرن و شما می‌تونید پس از دریافت مشاوره‌های رایگان، برای استفاده از این مسیر مهاجرتی اقدام کنید.

سوالات متداول

با ویزای توریستی کانادا می‌شه اقامت گرفت؟
به صورت مستقیم خیر؛ ولی می‌تونید این ویزا رو پس از ورود به کانادا به ویزای تحصیلی یا کاری تغییر بدید و سپس با گذروندن مراحل مورد نیاز، برای اقامت دائم درخواست بدید.
آیا با ویزای توریستی، می‌تونم توی کانادا مشغول به کار بشم؟
خیر؛ با این ویزا، اجازه کار کردن در کشور کانادا رو ندارید.
اعتبار ویزای توریستی چه‌قدر هست؟
ویزای توریستی سینگل 6 ماه اعتبار داره و ویزای توریستی مولتیپل می‌تونه تا 10 سال یا یک ماه پیش از اتمام اعتبار پاسپورت، اعتبار داشته باشه.
ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...