نامه POE یا Port of Entry یکی از مدارک مورد نیاز جهت ورود به کانادا به عنوان مقیم موقت است. این نامه توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) برای اتباع خارجی که با ویزای TR (اقامت موقت) به کانادا سفر می‌کنند، صادر می‌شود. لازم به ذکر است که این نامه برای آن دسته از متقاضیانی که درخواست ویزای خود را به صورت آنلاین ارسال کرده‌اند؛ صادر می‌گردد. در ادامه این مقاله با شرایط و الزامات نامه Port of Entry آشنا خواهید شد. اگر قصد دارید به کانادا مهاجرت کنید ولی نمی‌دانید از طریق کدام مسیر اقدام نمایید؛ فرم ارزیابی را تکمیل نموده و از کارشناسان تیم ایران کانادا، مشاوره رایگان دریافت کنید.

چه کسانی برای ورود به کانادا، به نامه POE نیاز دارند؟

به طور کلی، سه دسته از متقاضیان جهت ورود به کانادا به نامه POE نیاز دارند. این 3 دسته عبارتند از:

  • متقاضیان دریافت مجوز تحصیل در کانادا
  • متقاضیان دریافت مجوز کار در کانادا
  • متقاضیان دریافت سوپر ویزا (مختص کشورهایی که به ویزای بازدیدکننده نیاز ندارند)

این نامه از طریق حساب آنلاین IRCC برای گیرندگان صادر می‌شود. آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) با تایید هویت دارنده نامه و بررسی دیگر مدارک، اجازه ورود به کانادا را صادر می‌نماید. لازم به ذکر است که متقاضیان در صورت نداشتن این نامه، نمی‌توانند مجوز ورود به کانادا را دریافت کنند.

نامه POE برای مجوز تحصیل در کانادا و مجوز کار در کانادا

 

در صورتی که متقاضی برای دریافت مجوز تحصیل در کانادا اقدام نموده باشد؛ پس از دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی، نامه POE را دریافت می‌کند. لازم به ذکر است که پس از صدور Pass Request Letter مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا پایان نیافته؛ بلکه پس از صدور نامه Port of Entry کارهای متقاضی تمام شده است.

نامه POE برای دریافت مجوز کار در کانادا، به عنوان یک معرفی‌نامه جهت کمک به کارفرمایان برای پیدا کردن نیروی مد نظر است. این نامه با عنوان‌های دیگری مثل نامه مکاتبه یا معرفی‌نامه نیز شناخته می‌شود. نکته مهم این‌که متقاضی می‌بایست هنگام ورود به کانادا، این نامه (به صورت نسخه چاپی یا الکترونیک) را به افسر مهاجرت نشان دهد.

تیم مشاوره ای ایران کانادا، تمام اطلاعات مورد نیاز در زمینه نامه Port of Entry را در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد تا آن‌ها از این بابت، هیچ نگرانی نداشته باشند. کارشناسان رسمی و با تجربه تیم ایران کانادا، پرونده‌های موفق زیادی را در تمام روش‌های مهاجرتی به سرانجام رسانده و رضایت هم‌وطنان عزیز را جلب نموده‌اند. اگر شما هم قصد دارید از خدمات ایران کانادا استفاده نمایید؛ کافی است فرم ارزیابی را تکمیل نموده و منتظر تماس ما باشید.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.