دانشگاه Thompson Rivers University یک موسسه آموزشی دولتی است و از سال 1970 در حال ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان است و طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و دوره‌های تحصیلی را برگزار می‌کند. این دانشگاه در حال حاضر به بیش از 25.000 دانشجو خدمات آموزشی متعددی را ارائه می‌نماید و محبوبیت بالایی نزد دانشجویان بین‌المللی نیز دارد. در ادامه مقاله، به معرفی بیش‌تر این دانشگاه و دوره‌های تحصیلی آن خواهیم پرداخت. شما می‌توانید به منظور کسب اطلاعات بیش‌تر درباره شرایط پذیرش دانشگاه TRU و هم‌چنین اخذ ویزای تحصیلی کانادا، با مشاوران تیم ایران کانادا ارتباط برقرار نمایید؛ کافی است فرم ارزیابی را تکمیل کنید.

معرفی بیش‌تر

پردیس دانشگاه Thompson Rivers University در Kamloops و دریاچه ویلیامز واقع شده که در بخش جنوبی استان بریتیش کلمبیاست. به صورت فعال، 14.000 دانشجو در این پردیس در حال تحصیل دوره‌های مختلف هستند و این پردیس در حال توسعه در یک مساحت 250 هکتاری است تا به یک دهکده دانشگاهی بزرگ تبدیل شود. این دانشگاه در نزدیکی مناطق تجاری، مسکونی و تفریحی کملوپس قرار گرفته و شاهد برگزاری رویدادهای فرهنگی و تفریحی زیادی در طول سال است. شهر کملوپس یکی از شهرهای کوچک استان بریتیش کلمبیاست و برای کسانی که می‌خواهند از ازدحام و آلودگی‌های شهرهای پرجمعیت دوری کنند و در هزینه‌های زندگی خود صرفه جویی کنند؛ بهترین پیشنهاد است. این شهر در دره سبز و پر آب تامپسون واقع شده و با مترو ونکوور، 345 کیلومتر فاصله دارد.

دانشگاه TRU مهم‌ترین هدف خود را موفقیت دانشجویان عنوان کرده و برای رسیدن به چنین هدفی، برنامه‌های آموزشی را برای طی کردن تحصیلات تکمیلی، آمادگی برای ورود به بازار کار و انجام پروژه‌های تحقیقاتی موثر طراحی و اجرایی کرده است. این دانشگاه، محبوبیت بالایی نزد دانشجویان بین‌المللی دارد و در حال حاضر بیش از 30 درصد ظرفیت این موسسه آموزشی، در اختیار دانشجویان دیگر کشورهای دنیاست. دانشگاه Thompson Rivers University فرصت‎های کاری و تحصیلی بسیاری را برای دانشجویان خود فراهم می‌آورد؛ از جمله:

  • پیشنهادهای متنوع کار دانشجویی پاره وقت داخل و خارج از دانشگاه
  • برنامه‌های ترکیبی کار و تحصیل به صورت هم‌زمان
  • برنامه‌های تبادل دانشجویان بین‌المللی

دوره‌ها

دانشگاه TRU دوره‌های متنوع و بسیار زیادی را به دانشجویان ارائه می‌کند که شامل مقطع کارشناسی، ارشد و … است. برخی از دوره‌های این دانشگاه عبارتند از:

کارشناسی هنر

کارشناسی آموزش

کارشناسی علوم محاسباتی

کارشناسی مهندسی نرم‌افزار

کارشناسی منابع طبیعی

کارشناسی مدیریت گردشگری

ارشد هنر در حقوق بشر و عدالت اجتماعی

ارشد مدیریت بازرگانی

ارشد آموزش

ارشد علوم محیطی

ارشد علوم داده

ارشد پرستاری

ارشد اقتصاد

مدارک و شرایط مورد نیاز ثبت‌نام:

  • مدارک معتبر فارغ‌التحصیلی مقطع کارشناسی همراه با ترجمه رسمی
  • مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 6.5 یا مدرک تافل با حداقل نمره 90
  • مدارک شناسایی معتبر همراه با ترجمه رسمی

هزینه‌های ثبت‌نام:

هزینه اپلیکیشن فی:

100 دلار کانادا

مراقبت‌های بهداشتی:

ماهانه 75 دلار کانادا

شهریه سالانه مدرک کارشناسی رشته‌های مختلف:

از 8.000 تا 10.500 دلار کانادا

شهریه کل مدرک ارشد مدیریت بازرگانی:

51.381 دلار کانادا

شهریه کل مدرک ارشد علوم داده:

41.155 دلار کانادا

شهریه کل مدرک ارشد پرستاری:

36.046 دلار کانادا

تحصیل در دانشگاه Thompson Rivers University فرصت‌های فوق‌العاده‌ای را در مسیر زندگی شما قرار می‌دهد و می‌تواند آینده درخشانی برای شما رقم بزند. شما می‌توانید به منظور کسب اطلاعات بیش‌تر درباره دوره‌های این دانشگاه، گرفتن پذیرش و اخذ ویزای تحصیلی کانادا با تیم ایران کانادا ارتباط برقرار کنید. مشاوران ایران کانادا، پروسه سخت و پیچیده مهاجرت را برای شما آسان کرده و خدمات منحصر به فردی را ارائه خواهند داد. برای استفاده از مشاوره‌های رایگان، فرم ارزیابی را تکمیل نمایید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.