معرفی دانشگاه Northeastern University Vancouver

دانشگاه Northeastern University Vancouver یکی از پردیس‌های دانشگاه مهم Northeastern در شهر بوستون آمریکاست. این دانشگاه خصوصی در سال 1898 در شهر بوستون تاسیس شده و یک دانشگاه تحقیقاتی جهانی و معتبر است. پردیس‌های این دانشگاه در شهرهایی نظیر بوستون، شارلوت، منطقه خلیج سانفرانسیسکو، سیاتل، تورنتو و ونکوور قرار دارد. برنامه‌ها و دوره‌های تحصیلی دانشگاه Northeastern University Vancouver به ارائه آموزش‌هایی اختصاص داده شده که پاسخ‌گوی صنعت و هم‌سو با نیاز کارفرمایان و دانشجویان حاضر در کانادا باشد. در ادامه مقاله با این دانشگاه معتبر و بین‌المللی بیش‌تر آشنا خواهید شد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیش‌تر درباره این دانشگاه هستید؛ فرم ارزیابی را تکمیل کنید تا در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نماییم.

معرفی بیش‌تر

دانشگاه Northeastern University Vancouver براساس این ایده ایجاد شده تا بتواند دروس دانشجویان را به اقتصاد پیوند زده و تعامل مستقیمی با جامعه از طریق مشارکت با کارفرمایان برقرار کند. در حال حاضر بیش از 3300 کارفرما در سراسر جهان به صورت مستقیم با این دانشگاه در ارتباط هستند و از فارغ‌التحصیلان برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای خود استفاده می‌کنند. دانشگاه Northeastern دارای درجه +A در زمینه کاریابی برای فارغ‌التحصیلان و دارای رتبه 39 در بین دانشگاه‌ها و کالج‌های ایالات متحده آمریکا است. پردیس ونکوور دانشگاه Northeastern به دلیل آینده درخشان استان بریتیش کلمبیا در زمینه ایجاد شغل برای نیروهای متخصص ایجاد شده است و به دنبال این است که دانشجویان مستعد را برای ورود به بازار کار این استان آماده نماید. لازم به ذکر است که Northeastern University Vancouver با دیگر پردیس‌های این دانشگاه بین‌المللی و معتبر نیز در ارتباط است و فرصت‌های بی‌شماری را در اختیار دانشجویان بین‌المللی قرار خواهد داد. دانشگاه Northeastern University Vancouver یکی از دانشگاه‌های کانادا در ارائه تحصیلات تکمیلی (ارشد) است و از اعتبار علمی بالایی برخوردار است.

دوره‌ها

دانشگاه Northeastern University Vancouver در زمینه ارائه دوره‌های تحصیلی مقطع ارشد فعال است و رشته‌های متنوعی را به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌کند. برخی از رشته‌های تحصیلی این دانشگاه عبارتند از:

  • علوم کامپیوتر
  • مهندسی تجزیه و تحلیل داده‌ها
  • سیستم‌های اطلاعاتی
  • طراحی اطلاعات و داده‌ها
  • مطالعات حرفه‌ای و تجزیه و تحلیل

مدارک و شرایط مورد نیاز ثبت‌نام:

  • مدارک معتبر فارغ‌التحصیلی مقطع کارشناسی همراه با ترجمه رسمی
  • مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 6.5 یا مدرک تافل با حداقل نمره 90
  • مدارک شناسایی معتبر همراه با ترجمه رسمی

هزینه‌های ثبت‌نام:

شهریه کل برخی از رشته‌های دانشگاه Northeastern University Vancouver عبارتند از:

  • شهریه کل مقطع ارشد رشته مهندسی تجزیه و تحلیل داده‌ها: 44.896 دلار کانادا
  • شهریه کل مقطع ارشد رشته طراحی اطلاعات و داده‌ها: 44.800 دلار کانادا
  • شهریه کل مقطع ارشد رشته سیستم‌های اطلاعاتی: 44.896 دلار کانادا
  • شهریه کل مقطع ارشد رشته علوم کامپیوتر: 48.320 دلار کانادا

 

اگر قصد دارید تحصیلات خود را در کشور ایده‌آل کانادا و شهر زیبا و منحصر به فرد ونکوور ادامه دهید؛ دانشگاه Northeastern University Vancouver یکی از بهترین گزینه‌هاست. با فارغ‌التحصیل شدن از این دانشگاه معتبر، می‌توانید از موقعیت شغلی خوبی برخوردار شده و درآمد بالایی کسب کنید. هم‌چنین می‌توانید از روش‌های متنوع موجود استفاده نموده و برای درخواست اقامت دائم کانادا اقدام کنید. لازم به ذکر است که شرکت ایران کانادا تمام خدمات مرتبط با گرفتن پذیرش از این دانشگاه و اخذ ویزای تحصیلی کانادا را به شما هم‌وطنان عزیز ارائه می‌نماید. کافی است فرم ارزیابی را تکمیل نموده و تمام کارهای مهاجرت خود را به ما بسپارید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.