کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا به لحاظ سیستم آموزشی استاندارد هست و دانشگاه‌های معتبر زیادی داره و به دلیل ایجاد بسترهای مناسب، از وض

Job Offer یا پیشنهاد شغلی از طرف کارفرما یا شرکت کانادایی می‌تونه فرصتی برای مهاجرت فرد متقاضی به کانادا ایجاد کنه. در ادامه این مقاله با انواع مسیرهای مهاجرتی از طریق جاب آفر کانادا آشنا خواهید شد. شما می‌تونید از خدمات متنوع تیم ایران کانادا جهت استفاده از این مسیر مهاجرتی استفاده کنید. کافیه فرم ارزیابی رو تکمیل کنید تا از مشاوره‌های رایگان ما بهره‌مند بشید.

عیت اقتصادی فوق‌العاده‌ای برخورداره. همین مسئله باعث شده تا دانشجویان بسیاری از سراسر جهان، کشور کانادا رو به عنوان مقصدی برای مهاجرت تحصیلی انتخاب کنن. اداره مهاجرت کانادا هم با آگاهی از این مسئله و با هدف تامین نیروی کار متخصص مورد نیاز، شرایط مناسبی رو واسه اخذ ویزای تحصیلی این کشور فراهم کرده. اگه علاقه‌مندید که برای مهاجرت تحصیلی، کشور کانادا رو انتخاب کنید؛ تمام آن‌چه درباره پذیرش دانشگاه و اخذ ویزای تحصیلی نیاز دارید، این‌جاست. شما می‌تونید با تکمیل فرم ارزیابی، پروسه مهاجرت تحصیلی به کانادا رو از همین حالا شروع کنید.

انواع روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق جاب آفر

  • مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار کانادا و دریافت ورک پرمیت
  • مهاجرت به کانادا از طریق برنامه اقامت دائم مثل اکسپرس انتری

قوانین مرتبط با جاب آفر کانادا

شرایط جاب آفر کانادا

مهم‌ترین شرط جاب آفر کانادا، اعتبار اون هست و در صورتی که جاب آفر معتبر نباشه، ویزای کار به فرد متقاضی تعلق نمی‌گیره و در سیستم اکسپرس انتری امتیازی کسب نمی‌کنه. جاب آفر یا پیشنهاد شغلی معتبر شرایط زیر رو داره:

  • برای جاب آفر حداقل 30 ساعت در هفته کار تعریف شده باشه (تمام وقت باشه)
  • فصلی نباشه
  • حداقل مدت جاب آفر می‌بایست 1 ساله باشه

مراحل خدمات

مراحل ارائه خدمات
ایران کانادا به مشتریان

img

مرحله 01

آماده کردن کاور لتر و رزومه حرفه‌ای با توجه به قواعد نگارشی کانادا

img

مرحله 02

عضویت در سایت‌های معتبر کاریابی در کانادا ( مثل Indeed، WorkBC، Monster، Glassdoor و ...) و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مثل LinkedIn

img

مرحله 03

بررسی مشاغل مورد نیاز کانادا براساس تخصص، تحصیلات و سوابق کاری

img

مرحله 04

یافتن موقعیت‌های شغلی از طریق آشنایان حاضر در کانادا

img

مرحله 05

پیدا کردن موقعیت شغلی و دریافت پیشنهاد شغلی و یا جاب آفر معتبر از کارفرمای کانادایی

شرکت ایران کانادا می‌تونه در تمام مراحل اخذ جاب آفر کانادا به شما کمک کنه؛ کافیه فرم ارزیابی رو تکمیل کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرن.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ جاب آفر کانادا

مدارک مورد نیاز با توجه به موقعیت شغلی و کارفرما متغیر هست ولی یک سری از مدارک به صورت کلی برای تمام موقعیت‌های شغلی ضروری هستن؛ از جمله:

اخذ ویزای جاب آفر کانادا

ویزا جاب آفر کانادا یا ورک پرمیت در واقع ویزای کار موقت کاناداست که به واسطه داشتن پیشنهاد شغلی معتبر به فرد متقاضی اعطا می‌شه. لازم به ذکره که با استفاده از این ویزا می‌تونید در نهایت اقامت دائم کانادا رو دریافت کنید.

تمکن مالی جهت اخذ ویزای جاب آفر کانادا

فرد متقاضی می‌بایست توان حمایت مالی از خود و خانواده رو به مدت 12 ماه دارا باشه. اداره مهاجرت کانادا برای محاسبه تمکن مالی مورد نیاز از جدول لایکو استفاده می‌کنه.

تعداد اعضای خانواده

نرخ تمکن مورد نیاز برای 12 ماه براساس دلار کانادا

1

26،620

2

33،140

3

40،742

4

49،466

5

56،104

6

63،276

7

70،448

بیش از 7 نفر( به ازای هر نفر)

7،172

Webp.net-resizeimage-3

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق جاب آفر

کالج‌ها، سیستم آموزشی کاربردی‌ای دارن و وقت کم‌تری رو به مباحث تئوری اختصاص می‌دن و با هدف تامین سریع نیروی کار، فعالیت می‌کنن. دانشجوها می‌تونن با داشتن مدرک دیپلم واس

 

یکی از مهم‌ترین مسائل پس از اخذ ویزای جاب آفر کانادا، تبدیل اون به اقامت دائم این کشور هست. برای استفاده از این فرصت روش‌های متعددی وجود داره که برخی از اون‌ها در ادامه ذکر می‌شه.

اکسپرس انتری:

در روش اکسپرس انتری که شامل برنامه‌های نیروی کار ماهر فدرال (FSW)، تجربه کانادایی (CEC)، نیروی کار فنی و حرفه‌ای (FST) می‌شه؛ داشتن جاب آفر الزامی نیست و امتیاز فرد متقاضی رو در سیستم CRS افزایش می‌ده.

ه تحصیل در این کالج‌ها اقدام کنن. لازم به ذکره که مدت زمان تحصیل در این کالج‌ها بین 1 الی 2 سال هست. برخی از شرایط کلی کالج‌های کانادا عبارتند از:

  • حداقل معدل دیپلم؛ 12
  • حداقل نمره زبان مورد نیاز IELTS؛ 6 الی 6.5

شرایط کسب امتیاز بیش‌تر در سیستم اکسپرس انتری از طریق جاب آفر

  • جدید بودن جاب آفر (کم‌تر از یک‌سال از صدور آن گذشته باشه)
  • مکتوب بودن جاب آفر
  • جاب آفر نباید از طرف سفارت، کنسول‌گری یا کمیسیون عالی در کانادا صادر شده باشه
  • جزئیات موقعیت شغلی مثل عنوان شغلی، شرح وظایف، میزان حقوق و ... واضح و شفاف باشه
Webp.net-resizeimage-3

مدت زمان جواب‌دهی اداره مهاجرت کانادا به مجوز کار در کانادا

با توجه به تنوع انواع مجوزهای کار در کانادا، مدت زمان جواب‌دهی به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شه که در ادامه به برخی از اون‌ها اشاره می‌کنیم. مدت زمان جواب‌دهی اداره مهاجرت کانادا به درخواست مجوز کار پس از انجام فرآیند بیومتریک به 2 دسته تقسیم می‌شود:

برنامه کارگران فصلی کشاورزی (SAWP)

مدت زمان جواب‌دهی اداره مهاجرت کانادا به این درخواست پس از انجام فرآیند بیومتریک، 38 روز خواهد بود.

برنامه مهاجرت استانی از طریق اکسپرس انتری

مدت زمان جواب‌دهی این برنامه مهاجرتی به علاوه انجام فرآیند بیومتریک، 10 ماه خواهد بود. لازم به ذکر است که این زمان شامل زمان لازم برای پردازش گواهی نامزدی توسط استان نخواهد بود.

برنامه مهاجرت تجاری استان کبک

برنامه مهاجرت تجاری استان کبک شامل برنامه‌های کارآفرینی کبک، سرمایه‌گذاری کبک و خود اشتغالی کبک است. مدت زمان جواب‌دهی به این برنامه‌ها به علاوه انجام فرآیند بیومتریک، 68 ماه خواهد بود.

برنامه کارگران ماهر فدرال از طریق اکسپرس انتری

مدت زمان جواب‌دهی این برنامه به علاوه انجام فرآیند بیومتریک، 26 ماه خواهد بود.

برنامه کارگران ماهر کبک

مدت زمان جواب‌دهی این برنامه به علاوه انجام فرآیند بیومتریک، 21 ماه خواهد بود.

خدمات شرکت ایران کانادا در زمینه جاب آفر کانادا

تیم مشاوران متخصص و با تجربه ایران کانادا به شما کمک می‌کنن تا رزومه خودتون رو با شغل‌های پیشنهادی و معتبر تطبیق بدید و قرارداد کاری دقیقی امضا کنید و مدارک و فرم‌های مورد نیاز جهت دریافت LMIA رو تکمیل کنید. ما در زمینه ارائه خدمات جهت اخذ Close Work Permit هم خدمات مهمی به شما ارائه می‌کنیم. شما می‌تونید برای گرفتن اطلاعات بیش‌تر و دریافت مشاوره‌های تخصصی رایگان، فرم ارزیابی رو تکمیل کنید.

سوالات متداول

آیا ویزای کار کانادا محدودیت سنی داره؟
به صورت کلی خیر؛ البته امکان داره ویزاهایی که نیاز به جاب آفر دارن، بسته به شرایط کارفرما دارای محدودیت سنی باشن.
اعتبار ویزای کار کانادا چه‌قدر هست؟
معمولا 1 الی 2 سال و حداکثر 4 سال.
آیا خانواده کسی که ویزای کار موقت داره، می‌‎تونن با کانادا بیان؟
بله؛ همسر و فرزندان کسی که ویزای کار موقت داره می‌‎تونن وارد کانادا بشن و از فرصت ویزای کار آزاد و تحصیل رایگان فرزندان استفاده کنن.
بهترین راه واسه گرفتن جاب آفر کانادا چیه؟
می‌بایست با آژانس‌های معتبر کاریابی ارتباط برقرار کنید تا بتونید جاب آفر خوب و البته معتبر پیدا کنید. تیم ایران کانادا می‌تونه در این زمینه به شما کمک کنه و خدمات مهمی بهتون ارائه کنه؛ کافیه فرم ارزیابی رو تکمیل کنید و از مشاوره‌های رایگان ما استفاده کنید.
ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...