برنامه مهاجرت استانی یا Provincial Nominee Program یکی از روش‌های سریع مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا است. این برنامه به استان‌ها و مناطق کانادا این امکان را می‌دهد که متقاضیان مهاجرت به کانادا و سکونت در استان‌ها یا مناطق خاص را انتخاب کنند. هر استان کانادا (به جز کبک که سیستم خاص خود را دارد) برنامه‌های انتخاب مختص خود را دارند و براساس توافق با اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) متقاضیان مد نظر خود را انتخاب می‌نمایند.

آشنایی با شرایط برنامه مهاجرت استانی (PNP)

برنامه مهاجرت استانی (PNP) به استان‌ها و مناطق کانادا اجازه می‌دهد تا متقاضیان علاقه‌مند به سکونت در یک استان را Nominate یا نامزد کنند. البته برای نامزد شدن، لازم است که متقاضی از شرایط برنامه مهاجرتی آن استان برخوردار باشد. هر یک از استان‌های کانادا، شرایط اختصاصی خود را برای افراد متقاضی دارند و این شرایط بسته به سیاست‌های دولت استانی است و براساس نیازهای بازار کار و ... تعریف می‌شود. برای آشنایی با شرایط اختصاصی هر استان و منطقه کانادا و هم‌چنین ارزیابی شرایط خود، از طریق فرم ارزیابی با تیم مهاجرتی ایران کانادا ارتباط برقرار کنید.

آشنایی با نحوه اقدام برای برنامه مهاجرت استانی (PNP)

مسیر مهاجرتی جهت اقدام برای برنامه مهاجرت استانی (PNP) به شرح زیر است:

انتخاب مناسب‌ترین برنامه با توجه به شرایط

با استفاده از مشاوره‌های رایگان تیم مهاجرتی ایران کانادا می‌توانید مناسب‌ترین برنامه را با توجه به شرایط خود، انتخاب کنید.

درخواست برای برنامه مورد نظر

برای درخواست برنامه مورد نظر، متقاضی می‌بایست پرونده خود را در پورتال استان مد نظر ثبت کند.

دریافت گواهی نامزدی استان

اگر پرونده فرد متقاضی شرایط مورد نیاز را دارا باشد؛ استان، فرد متقاضی را نامزد خواهد نمود

ثبت پرونده جهت اقامت دائم کانادا

در این مرحله متقاضی می‌بایست پرونده خود را همراه با تمام مدارک به IRCC ارسال نماید. در صورت منطق بودن برنامه PNP با اکسپرس انتری، مدارک باید به صورت آنلاین ثبت شود و در غیر این صورت، مدارک می‌بایست به صورت کاغذی ارسال گردد.

خدمات تیم مهاجرتی ایران کانادا در زمینه برنامه مهاجرت استانی (PNP)

برنامه مهاجرت استانی (PNP) دارای تنوع بسیار بالایی است و هر استان، برنامه‌های متنوعی را با توجه به نیاز خود به نیروی کار تعریف نموده است. به همین دلیل، دریافت راهنمایی از مشاوران معتبر و رسمی جهت انتخاب صحیح مسیر مهاجرت، یک امر الزامی است. تیم مهاجرتی ایران کانادا با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص و با تجربه، جدیدترین به روز رسانی‌های برنامه‌های استان‌ها را دنبال نموده و در این زمینه، پرونده‌های موفق بسیاری را به سرانجام رسانده است. کارشناسان ما با بررسی علایق و شرایط شما، منطبق‌ترین برنامه را به شما پیشنهاد داده و از ابتدا تا انتهای مسیر، با ارائه خدمات منحصر به فرد، در کنار شما هستند. برای شروع همکاری فرم ارزیابی را تکمیل کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار کنیم.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...