عنوان خبر

کشور کانادا؛ امن‌ترین کشور دنیا در سال 2024

کشور کانادا از سوی شرکت بین‌المللی بیمه Berkshire Hathaway به عنوان امن‌ترین کشور دنیا در سال 2024 برای مسافرت شناخته شده است.

کشور کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی، کار و تحصیل شناخته می‌شود و مهاجران زیادی را از سراسر جهان جذب نموده است. اما به تازگی در گزارش منتشر شده از سوی شرکت بین‌المللی بیمهBerkshire Hathaway ، این کشور به عنوان امن‌ترین کشور دنیا برای مسافران در سال 2024 انتخاب شده است. Berkshire Hathaway یک شرکت هلدینگ چند ملیتی آمریکایی است که کسب و کار اصلی آن، انواع خدمات بیمه است. این گزارش نتیجه نظرسنجی از 1702 مسافر و استفاده از داده‌های منابع معتبر درباره معیارهایی از جمله تروریسم، اقدامات بهداشتی، شرایط اضطراری آب و هوا، پیشرفت‌های تکنولوژی و ... است. علاوه بر این، در ارائه این گزارش از داده‌های شاخص صلح جهانی، رتبه‌بندی ایمنی سفر وزارت امور خارجه ایالات متحده و امتیازات وب‌سایت معروف و معتبر GeoSure Global نیز استفاده شده است. این در حالی است که به تازگی، کشور کانادا به عنوان دومین کشور برتر جهان در سال 2023 نیز انتخاب شده است.

براساس این گزارش، 15 کشور امن دنیا به ترتیب، عبارتند از:

1 ـ کانادا

2 ـ سوئیس

3 ـ نروژ

4 ـ ایرلند

5 ـ هلند

6 ـ انگلستان

7 ـ پرتغال

8 ـ دانمارک

9 ـ ایسلند

10 ـ استرالیا

11 ـ نیوزلند

12 ـ ژاپن

13 ـ فرانسه

14 ـ اسپانیا

15 ـ برزیل

شرکت ایران کانادا؛ ارائه کننده انواع خدمات مهاجرت و اخذ اقامت کشور کانادا

شرکت ایران کانادا به واسطه بهره‌گیری از یک تیم متخصص و با تجربه، انواع خدمات مهاجرتی را به هم‌وطنان عزیز ارائه می‌نماید. برخی از خدمات تیم ایران کانادا شامل مشاوره تخصصی، اخذ ویزای تحصیلی کانادا، اخذ ویزای توریستی، مهاجرت کاری به کانادا و ... است. مشاوران ما با بررسی دقیق شرایط متقاضیان و علاقه‌مندان مهاجرت به کشور کانادا، مناسب‌ترین مسیر مهاجرتی را معرفی نموده و از لحظه تصمیم‌گیری تا رسیدن به مقصد، خدمات مهاجرتی منحصر به فردی را ارائه می‌نماید. اگر شما نیز قصد دارید شرایط خود را بررسی نمایید؛ کافی است فرم ارزیابی را تکمیل نموده تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نمایند.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...