عنوان خبر

ورک پرمیت ایرانیان تمدید شد

ورک پرمیت ایرانیان حاضر در کانادا که یک مسیر فوق‌العاده برای اخذ مجوز کار باز (Open Work Permit) است؛ تمدید شد.

این امکان که توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) از تاریخ 7 اکتبر 2022 اجرایی شد؛ تا تاریخ 28 فوریه 2025 ادامه خواهد داشت. مجوز کار باز، به متقاضی این امکان را می‌دهد که بدون هیچ محدودیتی در خاک کانادا مشغول به کار شود. تیم مهاجرتی ایران کانادا در این زمینه، پرونده‌های موفق زیادی را به سرانجام رسانده و آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیش‌تر و استفاده از این امکان، فرم ارزیابی را تکمیل کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما ارتباط برقرار نماییم.

شرایط استفاده از امکان اپن ورک پرمیت ایرانیان

استفاده از فرصت اپن ورک پرمیت ایرانیان 3 شرط کلی دارد. این شرط‌ها عبارتند از:

  • حضور در خاک کانادا
  • داشتن پاسپورت ایرانی
  • برخورداری از اقامت موقت

منظور از اقامت موقت، داشتن هر نوع ویزای توریستی، تحصیلی یا کاری است.

نکته مهم این‌که با استفاده از مجوز کار باز، متقاضی می‌تواند مسیر اخذ اقامت دائم کانادا (PR) را دنبال نماید. لازم به ذکر است که تبدیل ویزای توریستی کانادا به اپن ورک پرمیت ایرانیان هیچ نوع ریسکی نداشته و مسیر اخذ اقامت دائم را با چالش مواجه نخواهد کرد. متقاضی می‌تواند پس از ورود به کانادا به استفاده از ویزای توریستی، درخواست خود برای تبدیل به Open Work Permit را داده و پس از گرفتن مجوز، با کسب تجربه کاری مناسب و برخورداری از دیگر شرایط، از طریق سیستم اکسپرس انتری برای گرفتن PR اقدام نماید.

خدمات تیم مهاجرتی ایران کانادا در زمینه ورک پرمیت ایرانیان

تیم مهاجرتی ایران کانادا شرایط شما را به دقت مورد بررسی قرار داده و مناسب‌ترین مسیر مهاجرتی را به شما معرفی می‌نماید. کارشناسان رسمی ایران کانادا، از ابتدای مسیر در کنار شما بوده و خدمات متنوعی را به شما هم‌وطنان عزیز ارائه خواهند نمود. از زمان اجرایی شدن امکان تبدیل اقامت موقت به اپن ورک پرمیت ایرانیان، متقاضیان زیادی از خدمات ما استفاده کرده و مجوز خود را دریافت کرده‌اند. شما نیز می‌توانید از این فرصت ویژه بهره‌مند شده و با مهاجرت به کانادا، زندگی ایده‌آلی برای خودتان بسازید. کافی است فرم ارزیابی را تکمیل کنید تا در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار کنیم.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...