عنوان خبر

نامه مجوز کار موقت کانادا برای فارغ‌التحصیلان بین‌المللی افزایش می‌یابد

نامه مجوز کار موقت کانادا (Interim work authorization letter) سندی است که توسط اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) صادر می‌شود.

این نامه که مختص دانشجویان بین‌المللی فارغ‌التحصیل است؛ به آن‌ها اجازه می‌دهد تا قبل از تصمیم‌گیری نهایی درباره درخواست مجوز کار، مشغول به کار شوند. معمولا تصمیم‌گیری نهایی درباره اعطای مجوز کار به فارغ‌التحصیلان بین‌المللی کمی زمان می‌‎برد و در این مدت، متقاضیان می‌توانند با استفاده از این نامه، در خاک کانادا مشغول به کار شده و درآمد کسب کنند. براساس اعلامیه جدید منتشر شده توسط IRCC، مدت اعتبار نامه مجوز کار موقت کانادا افزایش پیدا کرده است. دانشجویان بین‌المللی کانادا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره مجوز کار پس از تحصیل (PGWP) و دیگر راه‌های موجود برای اقامت در کانادا پس از اتمام تحصیل، از کارشناسان تیم مشاوره ای ایران کانادا مشاوره رایگان دریافت کنند. برای این منظور کافی است فرم ارزیابی را تکمیل نمایید.

شرایط اعطای نامه مجوز کار موقت کانادا برای فارغ‌التحصیلان بین‌المللی

در ادامه با شرایط و الزامات مورد نیاز متقاضی، جهت دریافت مجوز کار موقت کانادا آشنا خواهید شد:

  • مجوز تحصیلی معتبر در زمان ارائه درخواست داشته باشد
  • برنامه تحصیلی خود را با موفقیت تکمیل نموده باشد
  • دانشجوی تمام وقت یک موسسه آموزشی تعیین شده (DLI) باشد
  • در یک دوره آموزشی پس از متوسطه به مدت حداقل 8 ماه تحصیل نموده باشد

تا پیش از این، مدت اعتبار Interim work authorization letter، 120 روز بود و در حال حاضر به 180 روز افزایش پیدا کرده است. لازم به ذکر است که در صورت اتمام اعتبار نامه و عدم تصمیم‌گیری درباره مجوز PGWP، متقاضی می‌تواند درخواست خود برای افزایش اعتبار را به IRCC ارائه دهد.

دانشجویان بین‌المللی تمام وقت موسسه‌های آموزشی تعیین شده کانادا (DLI) می‌توانند پس از اتمام تحصیل، از مجوز کار پس از تحصیل (PGWP) استفاده نموده و با ماندن در کشور کانادا و کسب تجربه کاری، مسیر خود برای اخذ اقامت دائم کانادا (PR) را هموار کنند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در این زمینه، فرم ارزیابی را تکمیل نمایید.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...