عنوان خبر

مهاجرت آسان به کانادا با تمدید و تسهیل برنامه مهاجرتی Francophone Mobility

مهاجرت آسان به کانادا از طریق برنامه مهاجرتی Francophone Mobility امکان‌پذیر شده

مهاجرت آسان به کانادا از طریق برنامه مهاجرتی Francophone Mobility امکان‌پذیر شده؛ چرا که با اعلام وزیر مهاجرت کانادا، این برنامه هم تمدید شده و هم نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته و پروسه مهاجرت و اخذ مجوز کار رو راحت‌تر کرده. برای دریافت اطلاعات کامل درباره تغییرات اعمال شده در این زمینه، تا انتهای خبر با ما همراه باشید.

آشنایی با برنامه مهاجرتی Francophone Mobility

برنامه مهاجرتی Francophone Mobility یکی از زیرمجموعه‌های برنامه IMP یا جابه‌جایی بین‌المللی هست که به کارفرمایان کانادایی اجازه می‌ده تا تحت ویزای کار موقت، نیروی کار خارجی استخدام کنن. Francophone Mobility مختص افرادی هست که به زبان فرانسوی تسلط دارن و با این هدف طراحی شده تا اتباع خارجی فرانسوی‌زبان از طریق دریافت ورک پرمیت بتونن به کانادا (استان‌های به جز کبک) نقل مکان کنن. زبان فرانسه یکی از زبان‌های رسمی کشور کاناداست و این برنامه با هدف تقویت جامعه فرانسوی زبان اجرایی شده. البته لازم به ذکره که مسیرهای مهاجرت کاری به کانادا بسیار متنوعه و شما می‌تونید به روش‌های بسیاری، برای دریافت ورک پرمیت کانادا اقدام کنید. اگه مایلید درباره انواع روش‌های دریافت ورک پرمیت کانادا اطلاعات بیش‌تری کسب کنید؛ می‌تونید فرم ارزیابی رو تکمیل کرده و از مشاوره‌های رایگان ما استفاده کنید.

چرا استفاده از برنامه Francophone Mobility به مهاجرت آسان به کانادا ختم می‌شه؟

 

به این دلیل که در تاریخ 25 خرداد (15 ژوئن) وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرد؛ برنامه مهاجرتی Francophone Mobility به مدت 2 سال تمدید می‌شه و دچار تغییراتی در ارائه مدارک و شرایط مورد نیاز می‌شه. این تغییرات به گونه‌ای هستن که افراد زیادی رو واجد شرایط استفاده از این مسیر مهاجرتی برای دریافت ورک پرمیت کانادا خواهند کرد و همین مسئله باعث شده تا Francophone Mobility به یکی از روش‌های مهاجرت آسان به کانادا تبدیل بشه.

چرا استفاده از برنامه Francophone Mobility به مهاجرت آسان به کانادا ختم می‌شه؟

سطح زبان فرانسه مورد نیاز این برنامه مهاجرتی، CLB هفت بود که از این به بعد به CLB پنج تغییر می‌کنه. هم‌چنین برنامه Francophone Mobility تا قبل از این فقط برای مشاغل TEER 0,1,2,3 در نظر گرفته شده بود؛ ولی با اعمال تغییرات جدید برای تمام حوزه‌های شغلی (به جز مشاغل حوزه کشاورزی) در نظر گرفته شده. با این تفاسیر شرایط مورد نیاز برای استفاده از این برنامه، عبارتند از:

  1. مدرک زبان فرانسه با نمره CLB 5 در 2 بخش Speaking و Listening
  2. اثبات قصد زندگی و کار در خارج از استان کبک
  3. داشتن جاب آفر معتبر از کارفرمای کانادایی

لازم به ذکره که متقاضیان این برنامه مهاجرتی ملزم به استفاده از زبان فرانسه برای موقعیت شغلی نیستن و علاوه بر این، برنامه مهاجرتی Francophone Mobility معاف از اخذ مجوز LMIA هست. اگه به دنبال یه راه برای مهاجرت آسان به کانادا هستید؛ فراگیری زبان فرانسه و استفاده از این مسیر مهاجرتی یه پیشنهاد عالی هست.

تیم ایران کانادا؛ همراه شما در مسیر مهاجرت آسان به کانادا

شما می‌تونید برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره این مسیر مهاجرتی، فرم ارزیابی رو تکمیل کرده و از مشاوره‌های رایگان ما استفاده کنید. هم‌چنین می‌تونید برای دریافت جاب‌آفر معتبر از کارفرمایان کانادایی، از خدمات تیم ایران کانادا بهره‌مند بشید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...