عنوان خبر

جمعیت افراد دارای اقامت موقت کانادا به 2.2 میلیون نفر رسیده است

براساس گزارش Statistics Canada، تعداد افراد دارای اقامت موقت کانادا که در این کشور ساکن هستند به 2,198,679 نفر رسیده است.

این در حالی است که جمعیت این دسته از ساکنان کانادا براساس سرشماری سال 2021، حدودا یک میلیون نفر بودند. این اطلاعات نشان دهنده افزایش 46 درصدی تعداد افراد دارای اقامت موقت کانادا در 2 سال اخیر است و دلیل آن، رشد اعطای ویزای تحصیلی کانادا و ویزای کار کانادا به متقاضیان است. در حال حاضر جمعیت کشور کانادا به 40.1 میلیون نفر رسیده و هم‌چنان، پیشتاز کشورهای G7 در زمینه رشد جمعیت است و علاوه بر آن، در بین 20 کشور برتر جهان در زمینه رشد جمعیت قرار دارد. براساس تخمین داده‌های آماری، اگر نرخ رشد جمعیت مشاهده شده سال گذشته، در آینده نیز ثابت بماند؛ جمعیت کانادا طی 25 سال آینده، 2 برابر خواهد شد. اگر شما نیز قصد دارید از طریق تحصیل یا کار، اقامت موقت کانادا را دریافت کنید؛ می‌توانید با تکمیل فرم ارزیابی، مشاوره رایگان دریافت کنید.

افراد دارای اقامت موقت کانادا جزء کدام گروه‌های مهاجران هستند؟

 

منظور از افراد دارای اقامت موقت کانادا در گزارش Statistics Canada، تمامی افرادی هستند که اقامت دائم کانادا را اخذ ننموده‌اند و Canada’s non-permanent residents (NPR) به شمار می‌آیند. این دسته از افراد شامل موارد زیر می‌شوند:

افراد دارای ویزای تحصیلی کانادا

افرادی دارای ویزای کار موقت کانادا

افراد مدعی پناهندگی

اعضای خانواده افراد دارای ویزای تحصیلی یا کاری کانادا (ساکن کانادا)

اخذ اقامت موقت کانادا از طریق مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری، یکی از روش‌های مرسوم برای ورود به خاک کانادا و سپس گرفتن اقامت دائم کاناداست؛ و متقاضیان بسیار زیادی از سرتاسر جهان، سالانه از این 2 روش، اقامت موقت کانادا را اخذ می‌کنند.

اعلام برنامه‌های سطوح مهاجرتی 2024 ـ 2026، تا اول نوامبر سال جاری

طبق قوانین کانادا، دولت فدرال موظف است برنامه‌های سطوح مهاجرتی این کشور (اقامت موقت کانادا، اقامت دائم کانادا و ...) را تا اول نوامبر سال جاری اعلام کند. البته براساس برنامه فعلی (2023 ـ 2025)، دولت کانادا به دنبال جذب سالانه 500 هزار مقیم دائم تا سال 2025 است. مارک میلر، وزیر مهاجرت کانادا، در آخرین صحبت‌های خودش اعلام نموده که به احتمال زیاد، برنامه سطوح مهاجرتی 2024 ـ 2026 نیز مطابق برنامه فعلی خواهد بود و حتی ممکن است افزایش نیز پیدا کند. بر این اساس، به نظر می‌رسد دولت کانادا، طی سال‌های آتی نیز از مهاجران استقبال نموده و اخذ اقامت موقت کانادا، هم‌چنان یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور باشد.

اخذ اقامت موقت کانادا (تحصیلی و کاری) با ایران کانادا

شرکت ایران کانادا، تاکنون پرونده‌های بسیاری را در زمینه مهاجرت تحصیلی یا مهاجرت کاری با موفقیت به سرانجام رسانده و رضایت مشتریان خود را جلب نموده است. شما هم می‌توانید از مشاوره‌های رایگان ما استفاده کرده، مناسب‌ترین مسیر مهاجرتی را انتخاب و تمام کارهای خود در مسیر مهاجرت به کانادا را به تیم ما بسپارید. کافی است فرم ارزیابی را تکمیل نموده تا مشاوران ما در اسرع وقت، با شما ارتباط برقرار نمایند.

 

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...