عنوان خبر

جزئیات تغییر میزان تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا

تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا از ابتدای ژانویه سال 2024 با نرخ جدید که چندی پیش توسط مارک میلر (Marc Miller)، وزیر مهاجرت کانادا اعلام شد؛ محاسبه می‌شود.

این تغییر در قوانین مرتبط با اخذ مجوز تحصیل در کانادا، با هدف بهتر شدن فرآیند اخذ Study Permit و آماده سازی مناسب‌تر دانشجویان بین‌المللی با وضعیت زندگی در کشور کاناداست. بر این اساس، دانشجویان بین‌المللی می‌بایست، توانایی مالی برای تحصیل در دانشگاه‌های کانادا را اثبات نمایند که شامل مواردی از جمله هزینه شهریه، هزینه‌های زندگی، هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی و ... است. در ادامه مقاله، جزئیات این آپدیت اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) را برای شما شرح خواهیم داد. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیش‌تر در زمینه تحصیل در دانشگاه‌های کانادا هستید؛ از طریق فرم ارزیابی، با مشاوران ایران کانادا ارتباط برقرار نمایید.

جدول جدید میزان تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا

میزان تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا براساس جدید‌ترین آپدیت وب‌سایت رسمی IRCC، برای هر نفر، معادل 20.635 دلار خواهد بود. این میزان برای خانواده‌های 2 نفره و بیش‌تر، براساس جدول زیر محاسبه خواهد شد:

متقاضی به علاوه همراه

میزان تمکن مالی براساس دلار کانادا

1

20.635

2

25.690

3

31.583

4

38.346

5

43.492

6

49.051

7

54.611

بیش از 7 نفر و به ازای هر نفر اضافه

5.559

البته جدول فوق، به صورت کلی میزان تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا را محاسبه نموده است؛ زیرا هزینه‌های مربوط به تحصیل در هر دانشگاه کانادا متفاوت است. علاوه بر این، هزینه‌های زندگی و اقامت در هر شهر کانادا نیز دارای میزان متفاوتی است و لازم است به دقت مورد بررسی قرار گیرد. اگر قصد دارید برای تحصیل به کشور کانادا مهاجرت کنید؛ حتما از مشاوره‌های وکلای رسمی مهاجرت استفاده نموده تا انتخاب صحیحی داشته باشید و مهاجرت به تجربه‌ای خوشایند برای شما تبدیل شود. شرکت ایران کانادا، تاکنون پرونده‌های بسیاری را با موفقیت پشت سر گذاشته و به هم‌وطنان عزیز کمک نموده تا برای تحقق رویاها و داشتن یک زندگی ایده‌آل، به کانادا مهاجرت کنند. تیم مشاوران ما با بررسی دقیق شرایط و علایق شما، مناسب‌ترین رشته، دانشگاه و شهر را پیشنهاد داده و تمام خدمات مرتبط با گرفتن پذیرش از دانشگاه و اخذ مجوز تحصیل در کانادا را ارائه خواهند داد.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...