عنوان خبر

تحصیل دارندگان ویزای کار کانادا امکان‌پذیر شد

طبق اعلام وزیر مهاجرت کانادا، شان فریزر، تحصیل دارندگان ویزای کار کانادا بدون داشتن مجوز تحصیل امکان‌پذیر شد.

طبق اعلام وزیر مهاجرت کانادا، شان فریزر، تحصیل دارندگان ویزای کار کانادا بدون داشتن مجوز تحصیل امکان‌پذیر شد. بر این اساس، نیروهای کار موقت خارجی که با ویزای کار در کانادا حضور دارن؛ می‌تونن بدون گرفتن مجوز تحصیل در دوره‌های دانشگاهی این کشور ثبت‌نام کنن. قبل از این، نیروهای کار خارجی فقط می‌تونستن در دوره‌ها و رشته‌های با مدت زمانی 6 ماه یا کم‌تر ثبت‌نام کنن و اگه قصد داشتن در دوره‌های طولانی‌تر شرکت کنن؛ می‌بایست، مجوز تحصیلی دریافت می‌کردن. اگه علاقه‌مندید درباره این قانون جدید اطلاعات بیش‌تری کسب کنید؛ می‌تونید از مشاوره‌های رایگان تیم ایران کانادا استفاده کنید.

تحصیل دارندگان ویزای کار کانادا در دوره‌های دانشگاهی بدون محدودیت زمانی

در تاریخ 27 ژوئن 2023، وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرد با اعمال قانونی جدید، افراد دارای ویزای کار کانادا می‌تونن بدون در نظر گرفتن محدودیت‌های زمانی در دوره‌ها و رشته‌های دانشگاهی ثبت‌نام کرده و سطح مهارت و دانش خودشون رو افزایش بدن. تحصیل دارندگان ویزای کار کانادا تحت این قانون باعث می‌شه تا بتونن با افزایش سطح مهارت‌ها، فرصت‌های کاریابی خودشون رو افزایش بدن و بتونن طی سال‌های بعد، با ارتقای تحصیلی و کسب تجربه کاری، امتیاز CRS اکسپرس انتری رو افزایش داده و برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنن. در نتیجه افرادی که از طریق مهاجرت کاری به کانادا وارد شدن؛ می‌تونن از این فرصت فوق‌العاده نهایت استفاده رو ببرن.

مزایای اجازه تحصیل دارندگان ویزای کار کانادا

  • مهم‌ترین مزیت این قانون اینه که مهاجران می‌تونن در دوره‌های بیش‌تر از 6 ماه شرکت کنن و سطح علمی خودشون رو بالاتر ببرن. بدیهی هست که شرکت در این دوره‌ها فرصت‌های شغلی بیش‌تر و بهتری رو در اختیار این افراد قرار می‌ده.
  • یکی دیگر از مزایای این قانون، عدم نیاز به اخذ مجوز تحصیل یا استادی پرمیت هست که باعث می‌شه تحصیل دارندگان ویزای کار کانادا راحت‌تر و سریع‌تر اتفاق بیفته. به این ترتیب، این افراد راحت‌تر می‌تونن در دوره‌ها و رشته‌های مد نظرشون ثبت‌نام کنن و گرفتار مراحل اداری گرفتن مجوز تحصیل نمی‌شن.
  • این قانون به صورت موقت و تا 3 سال اجرا می‌شه و فرصت خوبی برای شرکت در دوره‌های تخصصی و سطح بالاست. البته لازم به ذکره که نیروهای کار موقت خارجی باید در دوره‌هایی شرکت کنن که تا قبل از پایان اعتبار ورک پرمیت به اتمام می‌رسه. در نتیجه تحصیل دارندگان ویزای کار کانادا در دوره‌های طولانی‌تر، منوط به گرفتن استادی پرمیت هست. (طبق روال سابق)

تحصیل دارندگان ویزای کار کانادا؛ یکی دیگر از فرصت‌های ویژه برای اخذ اقامت دائم کانادا

همان‌طور که از این خبر پیداست؛ اداره مهاجرت کانادا (IRCC) برنامه‌ها و تمهیدات زیادی رو در نظر گرفته تا شرایطی رو فراهم کنه که افراد دارای اقامت موقت کانادا بتونن از فرصت‌های متعدد استفاده کرده و اقامت دائم این کشور رو بگیرن. تحصیل دارندگان ویزای کار کانادا یکی از بهترین فرصت‌ها برای پیمودن راحت‌تر مسیر اخذ اقامت دائم کاناداست. به این صورت که این افراد می‌تونن در دوره‌های تخصصی شرکت کرده و پس از پایان دوره، به دنبال شغل‌های بهتر و پردرآمدتری باشن. به علاوه با گرفتن مدرک و کسب تجربه کاری، می‌تونن از طریق سیستم اکسپرس انتری، اقامت خودشون در کانادا رو دائمی کنن.

ایران کانادا؛ ارائه کننده بهترین خدمات در زمینه مهاجرت کاری و تحصیلی به کانادا

تیم ایران کانادا به شما پیشنهاد می‌کنه هر چه سریع‌تر برای مهاجرت به کانادا از طریق کاری یا تحصیلی اقدام کنید؛ چون می‌تونید از فرصت‌های متعدد ایجاد شده برای اخذ اقامت دائم این کشور زیبا بهره‌مند بشید. کافیه فرم ارزیابی رو تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار کنن.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...