عنوان خبر

تایید نامه پذیرش متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کانادا توسط IRCC

مهاجرت تحصیلی به کانادا در حال تقویت و یکپارچه شدن است و اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) اقدامات مهمی را در این زمینه آغاز نموده است.

مهم‌ترین اقدام این اداره که با هدف جلوگیری از جعل مدارک ویزای تحصیلی کانادا اجرایی شده، تایید نامه پذیرش دانشجویان بین‌المللی است. متقاضیان اخذ مجوز تحصیل در کانادا می‌بایست از دانشگاه‌ها، کالج‌ها و موسسه‌های آموزشی تعیین شده (DLI) پذیرش خود را گرفته و نامه پذیرش (LOA) دریافت نمایند. در سال 2023، موارد زیادی از جعل این نامه توسط IRCC گزارش شد و به همین منظور، اقدام جدیدی جهت تایید آن، اجرایی شده است. اگر قصد دارید برای مهاجرت تحصیلی به کانادا اقدام کنید؛ می‌توانید از خدمات تیم ایران کانادا استفاده کنید. کافی است فرم ارزیابی را تکمیل نموده تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نمایند.

اقدام جدید IRCC جهت یکپارچه کردن مهاجرت تحصیلی به کانادا

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) پورتال آنلاینی را برای موسسات آموزشی تعیین شده (DLI) راه‌اندازی نموده تا نامه‌های پذیرش (LOA) ارسالی برای مهاجرت تحصیلی به کانادا را تایید کنند. این پورتال اختصاصی مختص دانشگاه‌ها، کالج‌ها و موسسه‌هایی است که مجاز به پذیرش دانشجویان بین‌المللی هستند و فقط IRCC به آن دسترسی خواهد داشت. بر این اساس، اکثر موسسه‌های آموزشی حداکثر 10 روز تقویمی فرصت خواهند داشت تا نامه‌های پذیرش دانشجویان بین‌المللی را تایید کنند. اگر موسسه‌ها در طول این مدت، نامه‌ها را تایید نکنند یا جعلی بودن نامه‌های ارسالی به IRCC را تایید کنند؛ مجوز تحصیل در کانادا برای متقاضی لغو شده و همراه با هزینه‌های پرداخت شده برای پردازش و بررسی پرونده، به وی بازگردانده خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که تایید نامه پذیرش دانشجویان بین‌المللی جهت مهاجرت تحصیلی به کانادا، تنها اقدام جدید در زمینه این روش مهاجرتی نیست. اداره مهاجرت و شهروندی (IRCC) اقدامات جدیدی جهت تقویت یکپارچگی اخذ مجوز تحصیل در کانادا اجرایی نموده که برخی از آن‌ها عبارتند از:

تیم مهاجرتی ایران کانادا، تمام خدمات مرتبط با اخذ ویزای تحصیلی کانادا از جمله بررسی شرایط، مشاوره در زمینه انتخاب دانشگاه و رشته، گرفتن پذیرش از دانشگاه یا کالج، اخذ Study Permit و .. را به هم‌وطنان عزیز ارائه می‌نماید. برای دریافت مشاوره‌های رایگان و بررسی شرایط، فرم ارزیابی را تکمیل نمایید.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...