عنوان خبر

بالاترین نرخ اشتغال مهاجران در کانادا از آن مهاجران آفریقایی و آسیایی است

نرخ اشتغال مهاجران در کانادا، یکی از مهم‌ترین داده‌ها جهت مهاجرت کاری به کانادا است و بررسی آن می‌تواند عامل مهمی جهت اقدام برای مهاجرت به این کشور باشد.

مطالعات اخیر اداره آمار کانادا نشان می‌دهد که مهاجران آفریقایی و آسیایی به طور متوسط، بالاترین نرخ اشتغال را در مقایسه با مهاجران دیگر مناطق جهان دارند. البته آمار منتشر شده توسط اداره آمار، مربوط به مهاجرانی است که اقامت دائم کانادا را اخذ نموده‌اند و مهاجران دارای وضعیت اقامت موقت در این دسته‌بندی جای نگرفته‌اند. مهاجرت کاری به کانادا روش‌های بسیار متنوعی دارد و به افراد متقاضی اجازه می‌دهد که با شرایط متنوعی برای اخذ اقامت این کشور اقدام کنند. اگر قصد دارید از این طریق به کشور کانادا مهاجرت کنید؛ کافی است فرم ارزیابی را تکمیل نموده و از مشاوره‌های رایگان تیم مهاجرتی ایران کانادا استفاده نمایید.

آمار نرخ اشتغال مهاجران در کانادا

نرخ اشتغال مهاجران در کانادا براساس منطقه مبداء آن‌ها، به تازگی توسط اداره آمار این کشور مورد بررسی قرار گرفته و رده سنی نیز از 15 سال به بالا در نظر گرفته شده است.

منطقه مهاجران

نرخ اشتغال

آفریقا

67.7 درصد

آسیا

66.3 درصد

آمریکای لاتین

66 درصد

آمریکای شمالی

56.6 درصد

اروپا

56.6 درصد

 

با توجه به این آمار، میانگین کلی نرخ اشتغال مهاجران در کانادا (با وضعیت اقامت دائم) 62.7 درصد است که آمار بسیار بالایی است. این آمار برای مهاجران زن نیز دارای نتایج مشابهی است و تنها تفاوت آن، قرار گرفتن آمریکای لاتین در رتبه دوم و آسیا در رتبه سوم است. نکته جالب این‌که با افزایش سن جمعیت مهاجران شاغل در کانادا (افراد 25 تا 54 سال)، نتایج آمار معکوس می‌شود.

منطقه مهاجران

نرخ اشتغال

اروپا

88.3 درصد

آمریکای لاتین

82.8 درصد

آمریکای شمالی

82.7 درصد

آسیا

81.7 درصد

آفریقا

79.8 درصد

 

میانگین کلی نرخ اشتغال مهاجران در کانادا (با وضعیت اقامت دائم و رده سنی 25 تا 54 سال) 82.6 درصد است که نشان دهنده یک آمار خیره کننده درباره وضعیت بازار کار در کانادا است. این آمار برای مهاجران زن نیز دارای نتایج کاملا مشابهی است.

با وجود این‌که آمار منتشر شده توسط اداره آمار کانادا، وضعیت خوبی را درباره بازار کار این کشور نشان می‌دهد؛ باید در نظر داشت که مهاجران بسیار زیادی در این کشور با وضعیت مجوز کار موقت حضور دارند. براساس آخرین آمار منتشر شده در دسامبر سال 2022، 797.225 نفر با مجوز کار موقت در این کشور حضور داشته‌اند که نشان می‌دهد؛ نرخ اشتغال مهاجران در کانادا، وضعیت بسیار مطلوبی دارد. تیم مهاجرتی ایران کانادا در تمام زمینه‌های مهاجرت کاری به کانادا دارای تخصص و تجربه بالایی است و تاکنون پرونده‌های موفق بسیاری را پشت سر گذاشته است. شما می‌توانید با تکمیل فرم ارزیابی از مشاوره‌های ما استفاده نموده و شرایط خود را برای مهاجرت به کانادا مورد ارزیابی قرار دهید.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...