عنوان خبر

اقدامات جدید IRCC جهت تقویت یکپارچگی مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از مناسب‌ترین راه‌ها برای اخذ اقامت این کشور است و طی سال‌های اخیر، جزء محبوب‌ترین مسیرهای مهاجرتی بوده است.

همین مسئله باعث شده تا کلاهبرداری در این زمینه افزایش پیدا کند و برخی افراد سودجو بتوانند با استفاده از نامه‌های پذیرش جعلی، مجوز تحصیل در کانادا (Study Permit) را دریافت کنند. به همین دلیل، مارک میلر Marc Miller، وزیر مهاجرت کانادا به تازگی اعلامیه‌ای را در مورد تقویت یکپارچگی برنامه‌های مهاجرت تحصیلی به کانادا اعلام نموده است. البته او تصریح کرد که به هیچ‌وجه طرفدار اعمال محدودیت برای ورود دانشجویان بین‌المللی نیست و دولت فدرال تنها قصد دارد طرح جدیدی برای تایید نامه پذیرش (LOA) اجرا کند. برای مطالعه جزئیات این خبر، تا انتهای متن با ما همراه باشید. اگر قصد دارید از طریق تحصیل در کانادا، اقامت این کشور را به دست آورید؛ می‌توانید از خدمات منحصر به فرد تیم ایران کانادا استفاده کنید. کافی است فرم ارزیابی را تکمیل نموده تا با شما ارتباط برقرار کنیم.

جزئیات طرح جدید IRCC برای جلوگیری در برنامه مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا از ترم پاییز سال 2024، با طرح جدید اجرایی خواهد شد و افراد سودجو نمی‌توانند با استفاده از نامه پذیرش جعلی، اقامت کانادا را دریافت کنند. در حال حاضر موسسه‌ها، کالج‌ها و دانشگاه‌های مورد تایید اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (DLI) پذیرای دانش‌آموزان و دانشجویان بین‌المللی هستند. IRCC قرار است استانداردهای بالاتری را برای تایید کالج‌ها، موسسه‌ها و دانشگاه‌های کانادا تعیین کند تا مهاجرت تحصیلی به کانادا هم‌سو با نیازهای اقتصادی این کشور باشد. هم‌چنین قرار است سیستمی برای استعلام مستقیم نامه‌های پذیرش طراحی شود تا از هرگونه کلاهبرداری و تقلب جلوگیری شود. جزئیات بیش‌تر درباره این طرح جدید و چگونگی تایید مراکز آموزشی و مزایای آن در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

مارک میلر Marc Miller، وزیر مهاجرت کانادا هم‌چنین اعلام کرد، اولین بررسی خود درباره مجوز کار پس از تحصیل (PGWP) برای 10 سال آینده را انجام خواهد داد و در آینده، اصلاحات جدیدی را اعلام خواهد کرد. وی گفت، هدف از این بررسی و اصلاحات، رفع کمبود نیروی کار کانادا در مناطق اقتصادی مورد نیاز، رسیدن به اهداف مهاجرت منطقه‌ای و گسترش زبان فرانسوی است. اگر در کانادا تحصیل می‌کنید و قصد دارید با استفاده از مجوز PGWP در کانادا بمانید و تجربه کاری کسب کنید؛ فرم ارزیابی را تکمیل نموده و تمام کارهای خود را به تیم ایران کانادا بسپارید.

اجرای این طرح جدید از آن‌جا آغاز شد که در اوایل سال جاری، بیش از 700 دانشجوی هندی کانادا از جعلی بودن نامه پذیرش (LOA) خود مطلع و با خطر اخراج مواجه شدند. این دانشجویان در سال‌های 2018 و 2019 از طریق مهاجرت تحصیلی به کانادا آمده‌اند و مسئله جعلی بودن نامه‌های آنان پس از اتمام تحصیل و درخواست برای اقامت دائم کانادا کشف شد. در بررسی‌های مقامات قضایی مشخص شد که یک مشاور مهاجرتی هندی نامه‌های پذیرش جعلی را به دانشجویان داده و از آن زمان تاکنون ناپدید شده است. البته لازم به ذکر است که IRCC اعلام نموده دانشجویان بین‌المللی‌ای که از کلاهبرداری‌ها آگاه نیستند؛ با اخراج مواجه نخواهند شد.

شرکت ایران کانادا؛ مشاور رسمی خدمات مهاجرتی

شرکت ایران کانادا به عنوان یک موسسه رسمی و قانونی (واقع در ونکوور) انواع خدمات مهاجرتی از جمله مهاجرت تحصیلی به کانادا را با بالاترین استانداردها به هم‌وطنان عزیز ارائه می‌دهد. مشاوران ما علایق و شرایط شما را با دقت بررسی نموده و مناسب‌ترین مسیر را به شما معرفی خواهند کرد. تیم متخصص و با تجربه ما از لحظه تصمیم‌گیری تا رسیدن به مقصد در کنار شما هستند و انواع خدمات را به شما ارائه خواهند داد. برای شروع همکاری، فرم ارزیابی را تکمیل کنید.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...