عنوان خبر

اقامت کانادا با زبان فرانسه دارای بالاترین احتمال موفقیت در سال 2024 است

اقامت کانادا با زبان فرانسه آن هم از نوع دائم، از هر زمانی راحت‌تر شده است. اطلاعات جدید منتشر شده

درباره اکسپرس انتری در سال 2024، نشان می‌دهد که قرعه‌کشی‌های مبتنی بر دسته‌بندی (category-based selection) مهم‌ترین مسیر اخذ اقامت دائم کانادا (PR) خواهد بود و در این میان دسته‌بندی French language proficiency یا تسلط بر زبان فرانسه، غالب‌ترین دسته‌بندی است. در ادامه، درصد پذیرش متقاضیان در هر دسته‌بندی اعلام خواهد شد. اگر قصد دارید از طریق مسیرها و برنامه‌های سیستم اکسپرس انتری، اقامت دائم کانادا را دریافت کنید؛ فرم ارزیابی را تکمیل کرده و از تیم ایران کانادا، مشاوره رایگان بگیرید.

درصد پذیرش متقاضیان اکسپرس انتری در قرعه‌کشی‌های سال 2024

اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC) 78.5 درصد از تمام دعوت‌نامه‌ها را برای داوطلبان category-based selection صادر می‌نماید و تنها 21.5 درصد دعوت‌نامه‌ها در قرعه‌کشی‌های عمومی صادر خواهند شد. در میان دعوت‌نامه‌های مبتنی بر دسته، اقامت کانادا با زبان فرانسه بالاترین درصد را دارد. جدول پراکندگی درصدهای پذیرش متقاضیان را در جدول زیر مشاهده نمایید.

نوع پذیرش

درصد پذیرش

French proficiency یا تسلط بر زبان فرانسه

30

Healthcare occupations یا خدمات درمانی

15

STEM occupations یا حرفه‌های علمی، فناوری، مهندسی و ریاضیات

25

Trade occupations یا مشاغل فنی مانند نجاری، لوله کشی و پیمانکاران

5

Transport occupations یا مشاغل حمل و نقل

3

Agriculture and agri-food occupations یا مشاغل کشاورزی و تغذیه

0.5

 

چرا اقامت کانادا با زبان فرانسه راحت‌تر است؟

براساس اطلاعات منتشر شده در آپریل سال 2023 و هم‌چنین گزارش شورای اطلاعات بازار کار در سال 2021، مشخص شد که کارفرمایان کانادایی برای تکمیل موقعیت‌های شغلی، نیاز شدیدی به نیروهای متخصص و 2 زبانه (فرانسه و انگلیسی) دارند. هم‌چنین مشخص شد که مهاجران مسلط به زبان فرانسوی، میزان اشتغال بیش‌تری دارند. این داده‌ها به خوبی نشان می‌دهد که گرفتن اقامت کانادا با زبان فرانسه، احتمال موفقیت بالایی دارد. هم‌چنین با توجه به اعلام مارک میلر (Marc Miller) وزیر مهاجرت کانادا، هدف سال 2024 دولت کانادا این است که جمعیت فرانسوی‌زبانان کانادا از 4.7 درصد به 6 درصد افزایش پیدا کند.

برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور، باید بدانید که از طریق کدام مسیر اقدام کنید تا بالاترین شانس موفقیت را داشته باشید. کارشناسان تیم ایران کانادا، سوابق تحصیلی و کاری شما را به دقت مورد بررسی قرار داده و بهترین مسیرها را به شما پیشنهاد خواهند داد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر، فرم ارزیابی را تکمیل نمایید.

 

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...