عنوان خبر

افزایش تمکن مالی مجوز تحصیل در کانادا

اخذ مجوز تحصیل در کانادا، فرصت‌های زیادی را در اختیار متقاضیان اخذ اقامت کانادا قرار خواهد داد و آینده روشنی را محقق خواهد نمود.

مجوز تحصیل در کانادا یکی از سریع‌ترین و مقرون‌ به صرفه‌ترین راه‌ها برای اخذ اقامت دائم کاناداست و جزء محبوب‌ترین روش‌های مهاجرتی به این کشور است. البته این مسیر مهاجرتی، چالش‌های خاص خود را دارد که مهم‌ترین آن، بحران مسکن مناسب در کاناداست که دولت را به اقدامات جدی در این زمینه وادار کرده است. با توجه به همین مسئله و هم‌چنین افزایش هزینه‌های زندگی در کانادا، مارک میلر (Marc Miller)، وزیر مهاجرت کانادا، آپدیت‌های جدیدی را درباره ویزای تحصیلی کانادا اعلام نمود که در ادامه، جزئیات آن بیان خواهد شد. اگر مهاجرت تحصیلی را به عنوان مسیر خود برای گرفتن اقامت کانادا انتخاب نموده‌اید؛ فرم ارزیابی را تکمیل نموده و از مشاوره‌های رایگان تیم ایران کانادا بهره‌مند شوید.

جزئیات آپدیت‌های جدید مجوز تحصیل در کانادا

تمکن مالی مجوز تحصیل در کانادا از ابتدای ژانویه 2024، افزایش خواهد یافت تا دانشجویان بین‌المللی، آمادگی بیش‌تری برای زندگی در کانادا داشته باشند. لازم به ذکر است که میزان تمکن مالی از سال 2000 بدون تغییر و برای هر نفر معادل 10.000 دلار بوده است. براساس این اعلام، از این به بعد، هر داوطلب مهاجرت تحصیلی به کانادا می‌بایست حداقل تمکن مالی معادل 20.635 دلار کانادا را ارائه دهد. هم‌چنین، دریافت اجازه برای تحصیل، ملزم به ارائه مدارک مربوط به تمکن لازم جهت پرداختن شهریه سال اول تحصیل نیز خواهد بود.

وزیر مهاجرت کانادا، درباره 3 سیاست موقت مربوط به دانشجویان بین‌المللی نیز، آپدیت‌های جدیدی را ارائه کرد:

  • لغو محدودیت 20 ساعت کار در هفته خارج از دانشگاه که تا پایان سال 2023 اعتبار داشت؛ تا 30 آپریل 2024 تمدید شد. علاوه بر این، IRCC در حال بررسی طرح 30 ساعت کار در هفته برای دانشجویان دارای مجوز تحصیل در کانادا است.
  • سیاست موقت محاسبه زمان تحصیل آنلاین در میزان اعتبار مجوز کار پس از تحصیل (PGWP) هم‌چنان ادامه خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که این محاسبه در صورتی خواهد بود که زمان تحصیل آنلاین، کم‌تر از 50 درصد کل زمان تحصیل باشد. ناگفته نماند که این سیاست موقت، برای دانشجویانی که پس از 1 سپتامبر 2024 تحصیل خود را شروع کنند؛ اعمال نخواهد شد.
  • دارندگان مجوز کار پس از تحصیل (PGWP) که اعتبارشان تا پایان سال 2023 خواهد بود؛ می‌توانند مجوز خود را تا 18 ماه تمدید نمایند.

اخذ مجوز تحصیل در کانادا با تیم ایران کانادا

مشاوران ایران کانادا یک بانک اطلاعاتی جامع از دانشگاه‌ها، کالج‌ها و دوره‌های تحصیلی کانادا در اختیار دارند و سوابق هر متقاضی را به دقت بررسی کرده و براساس شرایط و علایق او، مناسب‌ترین شهر، دانشگاه و دوره تحصیلی را معرفی می‌نمایند. تیم ایران کانادا کلیه خدمات اخذ مجوز تحصیل در کانادا را ارائه نموده و پیچیدگی‌های مهاجرت را به یک تجربه شیرین برای هم‌وطنان عزیز تبدیل می‌نماید. کافی است فرم ارزیابی را تکمیل نموده تا در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نماییم.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...