عنوان خبر

اصلاحات دولت استانی انتاریو برای آسان‌ کردن اخذ اقامت کانادا

اقامت کانادا از طریق برنامه مهاجرت استانی (PNP) یکی از روش‌های محبوب نزد متقاضیان مهاجرت به کشور زیبای کاناداست.

اقامت کانادا چه از نوع موقت و چه از نوع دائم در حال تغییرات بسیاری است و دولت فدرال و دولت‌های استانی در حال ایجاد اصلاحات زیادی برای بهبود شرایط متقاضیان ورود به خاک کانادا هستند. دولت استان انتاریو نیز اصلاحاتی در برنامه مهاجرتی خود ایجاد نموده که منجر به افزایش اقبال مهاجران برای اقامت در این استان خواهد شد. در ادامه خبر، تمام تغییرات و اصلاحات جدید اعلام شده را برای شما خوانندگان عزیز شرح خواهیم داد. مشاوران تیم ایران کانادا با رصد روزانه اخبار، جدیدترین اطلاعات و قوانین مهاجرتی را در اختیار شما هم‌وطنان عزیز قرار می‌دهند. شما می‌توانید برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان، فرم ارزیابی را تکمیل نمایید.

کارفرمایان از درخواست تجربه کار کانادایی برای آگهی‌های شغلی منع می‌شوند

اولین اقدام و مهم‌ترین اقدام دولت انتاریو برای بهبود شرایط اقامت کانادا، منع کردن کارفرمایان از درخواست تجربه کار کانادایی در آگهی‌های شغلی و فرم‎های درخواست است. براساس اعلام وزارت کار، مهاجرت، آموزش و توسعه مهارت‌های انتاریو، این قانون جدید به مهاجران تازه وارد کمک خواهد کرد تا مشاغل تخصصی خود را پیدا نموده و کمبود نیروی کار در این استان را جبران کنند. وزیر کار انتاریو، دیوید پیچینی (David Piccini) این قانون را برای وضعیت اقتصادی استان انتاریو بسیار سودمند می‌داند چرا که پیش از این، بسیاری از مهاجران این استان مجبور بودند در مشاغل غیر تخصصی مشغول به کار شوند. اما با حذف تجربه کار کانادایی از آگهی‌های شغلی، مقیمان انتاریو می‌توانند مشاغل با دستمزد مناسب‌تری پیدا کرده و به رفع کمبود نیروی کار کمک کنند.

از دیگر مزایای این قانون برای متقاضیان گرفتن اقامت کانادا، این نکته است که فارغ‌التحصیلان بین‌المللی دانشگاه‌ها می‌توانند در زمینه‌های تخصصی خود مشغول به کار شوند. این قانون به متقاضیان واجد شرایط کمک می‌کند تا در فرآیند مصاحبه پیشرفت نموده و راحت‌تر در مشاغل تخصصی رشته تحصیلی خود مشغول به کار شوند و به پیشرفت اقتصادی استان انتاریو کمک کنند. استان انتاریو، سالانه پذیرای بیش‌ترین تعداد مهاجر در بین استان‌های کاناداست و اعمال چنین تغییری، به افزایش بیش‌تر مهاجرت به استان انتاریو منجر خواهد شد. تحقیقات مرتبط با این تغییر نشان داده که کمک به مهاجران تازه وارد آموزش دیده برای ورود به مشاغل مرتبط با تخصص خود، به افزایش تولید ناخالص داخلی تا 100 میلیاد دلار در 5 سال آینده منجر خواهد شد.

تاثیر حذف تجربه کار کانادایی بر برنامه OINP و اخذ اقامت کانادا

اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه مهاجرت استانی انتاریو (OINP) به واسطه حذف تجربه کار کانادایی از آگهی‌های درخواست، محبوب‌تر از قبل نیز خواهد شد. لازم به ذکر است که استان انتاریو تا پایان سال 2023، به 16.500 مهاجر از طریق برنامه OINP و PNP، اقامت دائم کانادا را اعطا می‌نماید. این اقامت دائم به متقاضیانی اعطا خواهد شد که در بخش‌های مختلف حیاتی مانند مراقبت‌های بهداشتی، بخش سلامت و مشاغل تخصصی، دارای مهارت باشند. اگر علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیش‌تر درباره برنامه مهاجرت استانی هستید؛ می‌توانید فرم ارزیابی را تکمیل نموده و از تیم ایران کانادا، مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیگر تغییرات مهاجرتی استان انتاریو برای بهبود شرایط گرفتن اقامت کانادا

در جهت بهبود شرایط اخذ اقامت کانادا، دولت انتاریو چند تغییر دیگر را پیشنهاد داده که به ایجاد ثبات و بهبود بازار کار محلی از طریق مهاجرت کمک خواهد نمود. 3 مورد از این تغییرات عبارتند از:

افزایش تعداد دانشجویان بین‌المللی انتاریو و واجد شرایط درخواست برایOINP

وزارت کار، مهاجرت، آموزش و توسعه مهارت‌ها اعلام کرده که این اتفاق با بازنگری الزامات واجد شرایط بودن دانشجویان برای صدها برنامه تحصیلی یک ساله در سراسر استان، اجرایی خواهد شد. این تغییر، اخذ اقامت کانادا از نوع دائم را برای دانشجویان بین‌المللی آسان‌ترخواهد کرد.

درخواست از دولت فدرال برای توجه بیش‌تر به برنامه مهاجرت استانی

بهبود نظارت و پاسخ‌گویی سازمان‌های شخص ثالث برای ارزیابی صلاحیت‌های بین‌المللی دریافت اقامت کانادا از طریق روش‌های سریع، شفاف و عادلانه

شرکت ایران کانادا؛ ارائه کننده انواع خدمات مهاجرتی در زمینه اخذ اقامت کانادا

اخذ اقامت کانادا از طریق روش‌ها و برنامه‌های متنوعی امکان‌پذیر است و هر متقاضی می‌بایست با مشاوره وکلای رسمی مهاجرت، مناسب‌ترین روش را با توجه به شرایط و علایق خود انتخاب نماید. مشاوران ایران کانادا به شما کمک می‌کنند تا بهترین مسیر مهاجرتی را انتخاب نمایید و از ابتدا تا انتهای مسیر مهاجرت در کنار شما خواهند بود. برای شروع همکاری، فرم ارزیابی را تکمیل کنید.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...