عنوان خبر

استقبال مهاجران کارآفرین ایالات متحده آمریکا از ویزای استارتاپ کانادا

ویزای استارتاپ کانادا (Startup Visa) یکی از مسیرهای محبوب مهاجرتی برای آن دسته از کارآفرینانی است که ایده‌های جدیدی برای راه‌اندازی کسب و کار دارند.

این ویزا به کارآفرینان مهاجر این امکان را می‌دهد که با دریافت حمایت مالی از سازمان‌های مجاز سرمایه‌گذاری، برای خود و تمام اعضای خانواده، اقامت کانادا را دریافت کنند. تحقیقات جدیدی نشان داده که شرایط این ویزا، آن‌چنان کارآمد و مناسب است که کارآفرینان مهاجر آمریکایی نیز برای استفاده از آن، مهاجرت به کانادا را یک گزینه عالی می‌دانند. برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره گزارش منتشر شده درباره این تحقیق، ادامه خبر را بخوانید. تیم مهاجرتی ایران کانادا، انواع خدمات مرتبط با مهاجرت کاری به کانادا را به هم‌وطنان عزیز ارائه می‌دهد. کافی است فرم ارزیابی را تکمیل نموده و از مشاوره‌های رایگان ما بهره مند شوید.

گزارش تحقیق، درباره مهاجرت کارآفرینان مهاجر آمریکا برای استفاده از ویزای استارتاپ کانادا

ویزای استارتاپ کانادا به یک گزینه عالی برای مهاجران سراسر دنیا تبدیل شده است؛ حتی مهاجرانی که با هدف کارآفرینی به ایالت متحده آمریکا مهاجرت نموده‌اند. در گزارش منتشر شده از تحقیقی که Saerom Lee و Britta Glennon از مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا انجام دادند؛ بررسی شده که آیا سیاست‌های مهاجرتی Startup Visa، بر انتخاب محل تاسیس کسب و کار کارآفرینان متخصص اثرگذار است یا خیر؟

لازم به ذکر است که این تحقیق در راستای اجرای برنامه کانادا برای ترغیب دارندگان ویزای H-1B ایالات متحده آمریکا برای آمدن به کانادا انجام شده است. اجرای این برنامه با استقبال قابل توجهی رو‌به‌رو شد و در کم‌تر از 48 ساعت، حدود 10 هزار درخواست ثبت شد.

در این گزارش اعلام شده برنامه ویزای استارتاپ کانادا که از سال 2013 اجرایی شده؛ احتمال این‌که مهاجران حاضر در ایالات متحده آمریکا بتوانند در کانادا یک استارتاپ داشته باشند را تا 69 درصد افزایش داده است. این تحقیق از مجموعه داده‌های 1.2 میلیون نفر مهاجر حاضر در آمریکا استفاده کرده که بین سال‌های 2006 تا 2021، یک شرکت را در این کشور تاسیس کرده‌اند. دلیل این استقبال، شرایط مناسبی است که این ویزا برای مهاجران در نظر گرفته است؛ از جمله:

  • عدم نیاز به تجاری سازی شدن طرح استارتاپ در کشور مبدا (حمایت دولت کانادا از ایده‌های ناب و اجرایی نشده)
  • نداشتن محدودیت سنی و تحصیلی
  • امکان اخذ اقامت دائم برای 5 عضو شرکت و تمام اعضای خانواده
  • امکان تامین سرمایه مورد نیاز از صندوق‌های سرمایه‌گذاری کانادایی

اگر قصد دارید با ویزای استارتاپ کانادا بیش‌تر آشنا شوید؛ این‌جا را مطالعه نمایید. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان درباره الزامات این ویزا و بررسی شرایط خود؛ از طریق فرم ارزیابی با مشاوران تیم ایران کانادا ارتباط برقرار نمایید.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...