عنوان خبر

ارسال دعوت‌نامه به 600 متقاضی اقامت دائم کانادا در اولین پذیرش اکسپرس انتری مشاغل کشاورزی

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) جدیدترین پذیرش اکسپرس انتری برای دریافت اقامت دائم کانادا را در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهرماه) برگزار نمود.

این پذیرش، مختص مشاغل حوزه کشاورزی بوده و برای اولین بار برگزار شد که طی آن، 600 متقاضی، دعوت‌نامه اقامت دائم کانادا را دریافت نمودند و حداقل امتیاز CRS آن، 354 بود. انتظار می‌رود اداره مهاجرت کانادا طی روزهای آینده جزئیات بیش‌تری را درباره این قرعه کشی اعلام نماید. با توجه به این‌که تنها 3 شغل در پذیرش اکسپرس انتری مشاغل حوزه کشاورزی تعریف شده‌اند؛ پیش‌بینی می‌شود حداقل امتیاز CRS این مدل پذیرش، کم‌ترین میزانی باشد که تاکنون در قرعه‌کشی‌های اکسپرس انتری مبتنی بر دسته‌بندی دیده شده است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیش‌‎تر درباره این روش اخذ اقامت دائم کانادا هستید؛ صفحه برنامه اکسپرس انتری را مطالعه نمایید. هم‌چنین می‌توانید به منظور ارزیابی شرایط خود جهت استفاده از این مسیر مهاجرتی، فرم ارزیابی را تکمیل نمایید.

عناوین شغلی پذیرش اکسپرس انتری حوزه کشاورزی برای دریافت دعوت‌نامه اقامت دائم کانادا

مشاغل حوزه کشاورزی و صنایع غذایی پذیرش اکسپرس انتری عبارتند از:

پیمان‌کاران و ناظران، محوطه سازی، نگه‌داری از زمین و خدمات باغبانی

پیمان‌کاران خدمات کشاورزی و ناظران مزارع

قصابی، خرده ‌فروشی و عمده فروشی

استفاده از سیستم اکسپرس انتری، یکی از سریع‌ترین مسیرها برای مهاجرت کاری و دریافت اقامت دائم کانادا (PR) در دسته‌بندی‌های شغلی مختلف است. دور جدید قرعه کشی این سیستم برا متقاضیان دارای مهارت در زبان فرانسوی و افرادی دارای سابقه کار در یکی از حوزه‌های زیر متمرکز شده است:

بهداشت و درمان

علوم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات

مشاغل فنی مانند نجاری، لوله کشی و ...

حمل و نقل

کشاورزی و مواد غذایی

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق اکسپرس انتری با ایران کانادا

شرکت ایران کانادا تاکنون، در زمینه اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سیستم اکسپرس انتری، خدمات ارزشمندی را به مشتریان و هم‌وطنان عزیز ارائه نموده است. اگر شما نیز علاقه مند مهاجرت به کشور زیبای کانادا هستید و می‌خواهید از طریق سیستم اکسپرس انتری، اقامت این کشور را دریافت کنید؛ می‌توانید فرم ارزیابی را تکمیل نموده تا شرایط شما توسط مشاوران تیم ایران کانادا، به صورت رایگان مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد. هم‌چنین برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره خدمات متنوع تیم ایران کانادا، صفحه سرویس‌ها و خدمات را مطالعه نمایید.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...