عنوان خبر

ارسال دعوت‌نامه به 3725 متقاضی اقامت دائم در جدیدترین قرعه کشی اکسپرس انتری کانادا

جدیدترین قرعه کشی اکسپرس انتری کانادا توسط اداره مهاجرت و شهروندی (IRCC) در تاریخ 10 اکتبر 2023 (18 مهرماه 1402) برگزار شد.

این پذیرش همه جانبه بود و برای تمام متقاضیان 3 زیر شاخه این مسیر مهاجرتی با حداقل امتیاز CRS 500، دعوت‌ نامه اقامت دائم کانادا ارسال شد. 3 زیر شاخه عبارتند از:

  • نیروی کار متخصص فدرال (FSW)
  • نیروی کار ماهر فنی و حرفه‌ای (FST)
  • کلاس تجربه کانادایی (CEC)

اگر شما نیز مایلید که از طریق سیستم اکسپرس انتری کانادا، اقامت دائم این کشور را اخذ نمایید؛ می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان، کسب اطلاعات بیش‌تر و استفاده از خدمات شرکت ایران کانادا، فرم ارزیابی را تکمیل نموده تا مشاوران ما در کوتاه‌ترین زمان با شما ارتباط برقرار نمایند.

آشنایی بیش‌تر با سیستم اکسپرس انتری کانادا

اکسپرس انتری کانادا (Express Entry) یک سیستم مدیریت برنامه است که برنامه نیروی کار متخصص فدرال، نیروی کار ماهر فنی و حرفه‌ای و کلاس تجربه کانادایی را مدیریت می‌کند. برای واجد شرایط بودن در این برنامه، متقاضیان می‌بایست حداقل امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) را براساس مجموعه‌ای از ویژگی‌ها کسب کنند. این ویژگی‌ها به صورت کلی عبارتند از:

  • تجربه کاری
  • مهارت زبان (انگلیسی یا فرانسوی)
  • شغل و مهارت
  • سن
  • تحصیلات
  • و ...

هر کدام از این ویژگی‌ها دارای امتیاز خاص خود است و کسانی که موفق به کسب امتیاز بالایی در قرعه کشی اکسپرس انتری کانادا شوند؛ دعوت‌‌نامه‌ای برای درخواست اقامت دائم کانادا (ITA) دریافت خواهند نمود. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره این مسیر مهاجرتی، بخش اکسپرس انتری را مطالعه نمایید.

شرکت ایران کانادا، پشتیبان و همراه شما در مسیر مهاجرت

شرکت ایران کانادا با بهره گیری از یک تیم متخصص و با تجربه، به هم‌وطنان زیادی کمک نموده تا به کشور زیبای کانادا مهاجرت کنند و مسیر رویاهای خود را با سرعت بیش‌تری دنبال نمایند. ایران کانادا در زمینه‌های:

پکیج کاملی از خدمات را به هم‌وطنان عزیز ارائه می‌دهد. گفتنی است که تیم ایران کانادا حتی پس از ورود به کانادا نیز در کنار شما خواهد بود و خدمات ویژه خود را مشتریان عزیز ارائه خواهد داد. برای شروع پروسه همکاری با ما، کافی است فرم ارزیابی را تکمیل کنید.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...