عنوان خبر

آینده بازار کار کانادا درخشان خواهد بود (جدیدترین اطلاعات و گزارش‌های Economist Intelligence Unit)

آینده بازار کار کانادا یکی از دغدغه‌های اصلی متقاضیان مهاجرت به این کشور است.

شرکت بین‌‎المللی Economist Intelligence Unit که یکی از مرجع‌های اصلی تحلیل وضعیت اقتصادی کشورهای جهان است؛ در گزارشی جدید، بهترین محیط‌های تجاری را با حضور 82 کشور دنیا مورد بررسی قرار داده است. براساس این گزارش، کشور آمریکا در سال 2024، ثروت‌مندترین کشور جهان است. اما طی 5 سال آینده کشورهای کانادا، سنگاپور و دانمارک بهترین محیط‌های تجاری دنیا را از آن خود خواهند کرد. در نتیجه واضح است که بازار کار در کشور کانادا هم‌چنان به رشد صعودی خود ادامه خواهد داد و از شرایط ایده‌آلی برخوردار خواهد بود.

ملاک‌ها و معیارهای گزارش Economist Intelligence Unit درباره بهترین محیط‌های تجاری جهان

در گزارش منتشر شده توسط واحد اطلاعات اکونومیست، بهترین محیط‌های تجاری جهان براساس رتبه‌بندی مشخص شده‌اند. این رتبه‌بندی 91 شاخص را در 11 بخش مختلف مورد بررسی قرار داده است. از جمله شاخص‌های مورد بررسی می‌توان به فرصت‌های تجاری، اقتصاد کلان، فضای سیاسی، سیاست‌های دولت در قبال تجارت آزاد، تجارت خارجی، تامین مالی، زیرساخت‌ها و ... اشاره نمود. بر این اساس، قرار گرفتن کشور کانادا در رتبه ششم این رتبه‌بندی، نشان می‌دهد که آینده بازار کار کانادا از وضعیت مناسبی برخوردار خواهد بود. جدول 10 کشور این رتبه‌بندی را مشاهده نمایید.

کشور

امتیاز

رتبه

سنگاپور

8.56

1

دانمارک

8.41

2

ایالات متحده آمریکا

8.40

3

آلمان

8.35

4

سوئیس

8.33

5

کانادا

8.31

6

سوئد

8.29

7

نیوزلند

8.26

8

هنگ‌کنگ

8.24

9

فنلاند

8.22

10

 

لازم به ذکر است که کشور ایران در رتبه‌های پایین این لیست قرار گرفته است.

اگر قصد دارید به کشور کانادا مهاجرت کنید و هنوز نمی‌دانید از طریق کدام مسیر اقدام کنید؛ فرم ارزیابی را تکمیل نموده تا کارشناسان متخصص تیم ایران کانادا، شرایط و علایق شما را مورد بررسی قرار داده و بهترین مسیر را به شما پیشنهاد دهند.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...