عنوان خبر

آخرین آپدیت‌ها درباره رسیدگی به پرونده‌های مهاجرت به کانادا

رسیدگی به پرونده‌های مهاجرت به کانادا در مقایسه با ماه گذشته دچار تغییرات مثبتی شده که نشون‌دهنده کاهش تعداد پرونده‌های معوقه مهاجرتی هست.

در حال حاضر 2.264.000 پرونده درخواست مهاجرت، شهروندی و ویزای کانادا در حال بررسی هستن که از این تعداد، 801.000 پرونده در حالت معوق قرار دارن و زمان بررسی و اعلام نتیجه اون‌ها از حد استاندارد طولانی‌تر شده. این آمار که در تاریخ 25 جولای به روز رسانی شده؛ نشون می‌ده که در مقایسه با ماه گذشته، تغییرات مثبتی در روند رسیدگی به پرونده‌ها ایجاد شده. اگه دوست دارید با خدمات تیم ایران کانادا بیش‌تر آشنا بشید؛ بخش سرویس‌ها و خدمات رو مطالعه کنید.

تغییرات مثبت رسیدگی به پرونده‌های مهاجرت به کانادا طی ماه گذشته

با اعلام آمار جدید پرونده‌های در دست بررسی و پرونده‌های معوقه مهاجرت به کانادا، 1.462.700 پرونده در زمان پردازش استاندارد قرار دارن و این آمار در مقایسه با گزارش قبلی، 34.700 پرونده افزایش داشته. با اعلام 801.000 پرونده معوقه، مشخص می‌شه که تعداد این پرونده‌ها در مقایسه با گزارش ماه گذشته، 19.000 مورد کاهش پیدا کرده. براساس این گزارش، روند رسیدگی به انواع پرونده‌های مهاجرتی در اداره مهاجرت کانادا روند رو به رشدی داره و این می‌تونه خبر امیدوار کننده‌ای برای متقاضیان مهاجرت به این کشور باشه.

در بخش‌های بعدی این گزارش عنوان شده که درخواست‌های معوقه شهروندی کانادا به نسبت ماه گذشته 13.25 درصد کاهش و درخواست‌های معوقه اقامت دائم کانادا هم 1.62 درصد کاهش پیدا کرده. هم‌چنین انواع درخواست‌های معوقه اقامت موقت کانادا از جمله ویزای توریستی، ویزای تحصیلی و ورک پرمیت کانادا هم به 426.000 مورد رسیده که در مقایسه با آمار ماه قبل، کاهش چشم‌گیری داشته. براساس این گزارش، تا تاریخ 30 June 2023، تعداد 1.318.000 درخواست اقامت موقت کانادا ثبت و وارد پروسه بررسی شده.

تاثیر وکلای با تجربه مهاجرتی در روند تسریع بررسی پرونده‌های مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا در حال حاضر به شدت افزایش پیدا کرده و بسیاری از مردم دنیا قصد دارن از مسیرهای متنوع مهاجرتی کانادا استفاده کنن و اقامت این کشور رو اخذ کنن. به همین دلیل، استفاده از مشاوره و همراهی وکلای با تجربه مهاجرتی در تشکیل پرونده از اهمیت بالایی برخورداره. چرا که در صورت تشکیل پرونده ناقص، ریجکت شدن درخواست یه امر حتمی هست و تشکیل دوباره پرونده و ثبت درخواست و اعلام نتیجه، مدت زیادی طول می‌کشه. به همین دلیل به تمام متقاضیان مهاجرت به کانادا توصیه می‌شه تا برای پروسه مهاجرت از موسسه‌های مهاجرتی معتبر و با تجربه کمک بگیرن.

تیم ایران کانادا از یک مجموعه متخصص تشکیل شده و در زمینه تمام مسیرهای مهاجرتی از تجربه بالایی برخورداره. تیم ما در اولین مرحله از همکاری، شرایط شما رو به دقت بررسی می‌کنه و با توجه به ظرفیت‌ها و علاقه‌مندی‌هاتون، بهترین مسیر مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنه. به علاوه در تمام پروسه مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت این کشور در کنار شماست و از مهاجرت موفقیت‌آمیز شما اطمینان حاصل می‌کنه. شما می‌تونید برای شروع همکاری، فرم ارزیابی رو تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار کنن.

دسته بندی ها
مهاجرت

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ما بهترین مسیرهای مهاجرتی رو به شما معرفی می‌کنیم و تمام خدمات اخذ ویزا رو با بالاترین استانداردها ارائه می‌دیم. با استفاده از خدمات ایران کانادا، مهاجرت خیلی آسونه؛ چون ... با یه تیم کنارتیم ...